۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۲۶۰۰۹۶
صبح امروز صورت گرفت؛

بازدید حجت‌الاسلام مصلحی از تشکل فراگیر طلاب

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، و وزیر اطلاعات سابق ایران در دولت دهم، صبح امروز با حضور در ساختمان شهید حقانی در شهر مقدس قم از تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب بازدید و در جریان برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این تشکل قرار گرفت.
حجت‌الاسلام حيدر مصلحي وزير اطلاعات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حیدر مصلحی، رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، و وزیر اطلاعات سابق ایران در دولت دهم، صبح امروز با حضور در ساختمان شهید حقانی در شهر مقدس قم از تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب بازدید و در جریان برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی این تشکل قرار گرفت.


وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مدیران برخی از گروه‌های تبلیغی، حضور در کار تبلیغی را بسیار مهم خواند و تلاش بیشتر مبلغان در این زمینه را خواستار شد.


حجت‌الاسلام مصلحی همچنین حضور طلاب جوان را در عرصه تبلیغ جهادی بسیار ضروری برشمرد و از کارهای انجام شده در این زمینه از سوی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب تقدیر کرد.


این گزارش حاکی است،‌ در حاشیه این بازدید دبیر اجرایی تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب، گزارشی از فعالیت‌های مبلغان جهادی ارائه کرد و خواستار حمایت نهادها و مراکز تاثیر گزار در امر تبلیغ شد.


گفتنی است، تشکل فراگیر تبلیغ گروهی طلاب چند سالی است به همت شماری از طلاب جوان حوزه علمیه قم راه‌اندازی شده است که فعالیت در کارهای جهادی، حضور در برنامه‌های تبلیغی مناسبتی و جهادی از مهم‌ترین برنامه‌های این تشکل به شمار می‌آید./917/پ202/ف

ارسال نظرات