۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۲۶۰۱۷۲
آیت الله ممدوحی:

از طرح های مجلس برای مقابله با زیاده خواهی آمریکا و غرب حمایت می کنیم

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان با تأکید بر رعایت خطوط قرمز و عزت ملت ایران در مذاکرات گفت: مسائلی همانند بازرسی های خارج از عرف ادعای آمریکایی ها است به یقین مسؤولان هسته ای زیر بار چنین تحقیری نرفته و پای بیگانگان را به مراکز حساس کشور باز نمی کنند.
آيت الله ممدوحي آيت الله  ممدوحي

آیت الله حسن ممدوحی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تبیین شواهد و مستندات بی آبرویی آمریکا در میان دولت های جهان پرداخت و گفت: هر جایی در سیاره زمین آتشی بر افروخته شده و عده ای کشته می شوند رد پای صهیونیست و آمریکا به چشم می خورد.


وی افزود: مردم جهان نیز با توجه به تکنولوژی های موجود از تمام جنایات آمریکا مطلع می شوند، از همین رو آبرویی برای آمریکا باقی نمانده است؛ قید و قلدری و زورگویی آمریکا فقط در زمان مظلوم کشی ها اتفاق می افتد اما در مقابل کشوری که مقتدرانه در مقابل او می ایستد نفس هم نمی تواند بکشد.


عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه با بیان این که آمریکا فقط در کشتار مظلومان نمونه ای به اصطلاح خودشان اقتدار انجام می دهد، اظهار داشت: رژیم دیوانه آل سعود نیز همانند آمریکا است که باکشتار زنان و کودکان گور خود را کنده است و به زودی نابود خواهد شد.


وی ادامه داد: آیا کشتار زنان و کودکان با به راه انداختن صدها هواپیمای جنگی نشانه اقتدار است، اگر انسان با انصاف خود به بررسی این وقایع بپردازد متوجه می شود که این گونه کارها نشانه قدرت نبوده و مظلوم کشی است؛ بنابراین آبرویی برای کشورهای مستکبر به ویژه آمریکا باقی نمانده است.


آیت الله ممدوحی با اشاره به سخن رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که «مذاکره زیر شبح تهدید فایده ندارد» ابراز داشت: قانونی بین المللی وجود دارد که هر مذاکره ای که با زور به نتیجه برسد، آن مذاکره باطل بوده این مسأله که مقبول همگان است؛ مذاکره یعنی جنگی در کار نیست و کارها با مسالمت پیش می رود اما اگر زمانی که طرفی زور گویی کند در قانون جهانی مذاکره به شمار نمی رود.


وی با تأکید بر رعایت خطوط قرمز و عزت ملت ایران در مذاکرات عنوان کرد: مسائلی همانند بازرسی های خارج از عرف ادعای آمریکایی ها است به یقین مسؤولان هسته ای زیر بار چنین تحقیری نرفته و پای بیگانگان را به مراکز حساس کشور باز نمی کنند؛ مجلس شورای اسلامی نیز باید به قوت طرح سه فوریتی خود را پیگیری کرده و به نتیجه برساند./1323/ت302/ش

 

ارسال نظرات