۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
کد خبر: ۲۶۰۲۱۰
امام جمعه بیجار:

ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب امنیت دینی و سلامت اجتماعی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان بیجار با بیان این‌که ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب امنیت دینی و سلامت اجتماعی در جامعه می‌شود، گفت: همه افراد در هر جایگاه و عنوانی نسبت به این امر مهم مکلف هستند.
امر به معروف و نهي از منکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی، امام جمعه شهرستان بیجار، امروز در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان بیان کرد: فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر شامل دو بخش جدانشدنی است، نباید تنها تأکید بر جلوگیری از منکرات باشد بلکه باید معروفات و کارهای حسنه نیز ترویج شود؛ تمام ارزش های الهی و انسانی در گرو اجرای صحیح این فریضه دینی است.


وی در ادامه افزود: ترویج امر به معروف و نهی از منکر کاهش ناهنجاری‌ها در جامعه را به همراه دارد و با تلاش برای اجرای این امر الهی می توان جامعه را از بسیاری از آفات محافظت کرد.


حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: پاسداری و حراست از ارزش‌ها بزرگ‌ترین معروفات است، دشمنان تمام تلاش خود را در راستای ترویج منکرات در جامعه به کار گرفته اند از این رو برای مقابله و خنثی کردن دسیسه های آنها تلاش و مجاهدت امری ضروری است.


امام جمعه بیجار تصریح کرد: با ترویج و معرفی صحیح معروفات در جامعه دشمنان در اجرای اهدافشان ناکام خواهند ماند.


وی در ادامه اظهار داشت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر موجب امنیت دینی و سلامت اجتماعی در جامعه خواهد شد و همه افراد در هر جایگاه و عنوانی نسبت به این امر مهم مکلف هستند.


حجت الاسلام مرادی تأکید کرد: کوتاهی در اجرای این فریضه الهی گناهی نابخشودنی است و صدمه های غفلت از این مسأله قابل جبران نخواهد بود./967/پ202/ب4

ارسال نظرات