۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۲۶۰۲۳۸
با نگاهی به چالش ها و راهکارها؛

جلسه هم اندیشی بررسی سیاست های ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ جلسه هم اندیشی بررسی سیاست های ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان با نگاهی به چالش ها و راهکارها؛ در ساختمان شهید محلاتی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد.
قرآن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فرزانی مدیر فعالیت های قرآنی بانوان در سازمان اوقاف و امور خیریه در جلسه هم اندیشی بررسی سیاست های ارتقای فعالیت های قرآنی بانوان با نگاهی به چالش ها و راهکارها؛ که بعد از ظهر امروز در ساختمان شهید محلاتی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار شد، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری گفت: ایشان می فرمایند که توجه بانوان به قرآن باید به عنوان پدیده ای در جهت موفقیت نظام و ایجاد نا امیدی دشمنان نظام در دستور کار قرار گیرد.

 

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بخش دیگری از فرمایشات خود حضور خواهران در فعالیت های قرآنی را تایید و از آنها به عنوان قهرمانان قرآنی تشکر و تمجید می کنند.

 

مدیر فعالیت های قرآنی بانوان در سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه هدف سازمان اوقاف و امور خیریه معرفی فعالان قرآنی به عنوان الگو برای جوانان است، خاطرنشان کرد: زنان در عرصه فرهنگ سازی نقش مهم دارد و فرزندان قرآنی برای نظام تربیت می کنند و برای رسیدن به هدف باید سرمایه های مادی و معنوی در نظر گرفته شود.

 

فرزانی با بیان اینکه این نشست پنجمین نشستی است، که در رابطه با ارتقای فعالیت های قرآنی برگزار شده است، اظهار داشت: آسیب شناسی و موانعی وجود دارد که باید این آسیب ها را به فرصت  تبدیل کرد و با توسعه فرهنگ قرآن فضلیت اخلاقی را ترویج دهیم.

 

وی با اشاره از دعوت از کارشناسان قرآنی در این نشست، بیان کرد: با توجه به خلأهای قانونی که وجود دارد از کارشناسانی دعوت کرده ایم تا پاسخ گوی موانع و مشکلات ترویج فعالیت های قرآنی بانوان باشند.

 

مدیر فعالیت های قرآنی بانوان در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به ترویج فعالیت های قرآنی در ماه مبارک رمضان گفت: یک ساعت قانونی در ماه رمضان برای فعالیت قرآنی باید در نظر گرفته شود و این جریان جهت بالندگی فعالیت های قرآنی استمرار داشته باشد./818/پ202/ب4

ارسال نظرات