۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۶
کد خبر: ۲۶۰۲۶۵
امام جماعت یکی از مساجد قم:

مبلغان نقش هنر را در تبلیغ دین جدی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) پردیسان قم با بیان این‌که مقوله هنر در تبلیغ اهمیت بسیاری دارد، گفت: مبلغان و ائمه جماعات مساجد در فضای هنری فعالیت کنند و نقش هنر را در تبلیغ دین جدی بگیرند.
بسيج

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام رشتی، امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) پردیسان قم در جلسه هم اندیشی ائمه جماعات مساجد پردیسان اظهار داشت: نیروهای بسیج برادران و خواهران این مسجد در اختیار برنامه‌های نیمه شعبان هستند.

 

وی با تأکید بر این‌که واحد بسیج باید در تمامی مساجد پردیسان فعال شود، گفت: حضور بسیج برای حفظ امنیت و انجام فعالیت‌های مسجدی بسیار مؤثر بوده و بودجه‌های فرهنگی مساجد را کاهش می‌بخشد.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) پردیسان عنوان کرد: ورزش و هنر جاذبه‌ای قوی برای جذب نوجوانان و جوانان دارد که از طریق آن می‌توان برای اوقات فراغت آنان به صورت سالم و سازنده، برنامه ریزی کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی اراذل یک محله بساط خود را جمع می‌کنند که از قدرت بسیجیان آن محل بترسند و آن نیروهای بسیجی نیز به تنهایی قادر به مقابله با اراذل باشند.

 

حجت‌الاسلام رشتی ابراز کرد: برنامه‌های ورزش نیروهای بسیجی مساجد را سر زنده نگاه می‌دارد، اوقات فراغتشان را به نحو احسن پر کرده و آنان را ورزیده می‌کند؛ در نهایت نیز صرفه جویی‌ها هزینه‌ای برای مسجد دارد.

 

وی با تأکید بر این‌که مقوله هنر در تبلیغ اهمیت بسیاری دارد، گفت: مبلغان و ائمه جماعات مساجد بهتر است در فضای هنری نیز فعالیت داشته باشند که از جمله می‌توان به داستانک نویسی‌های یکی از مبلغان حوزوی برای قشر کودک اشاره کرد که مفاهیم دینی را در قالب آن داستانک‌ها تحویل کودکان می‌داد.

 

امام جماعت مسجد چهارده معصوم(ع) پردیسان با بیان این‌که تئاترهای تهران بسیار مفتضح شده و بسیاری از خطوط قرمز را می‌شکنند، یادآور شد: چنانچه برنامه‌های تئاتری در بسیج مساجد فعال شود، تأثیر بسزایی برای جذب نیروهای جوان، هنرمند و جوان دارد./997/پ202/ی

ارسال نظرات