۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۶۰۳۰۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

خدمت صادقانه به مردم تجلی همدلی و همزبانی دولت و ملت است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران، خدمت صادقانه و بی منت مسؤولان به مردم را تجلی همدلی و همزبانی دولت و ملت دانست.
امام جمعه گلوگاه

به گزارشخبرنگار خبرگزاری رسا در گلوگاه، حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در جلسه شورای اداری گلوگاه با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت گفت: همدلی و هم‌زبانی در مثل هم بودن افراد نیست بلکه توجه به نقاط مثبت و وحدت افرین و دوری جستن از تفرقه است. 

 

استاد حوزه علمیه مازندران اظهار داشت: مردم متوجه باشند که مسؤولان و مردم در عین اختلافات، با محوریت ولایت فقیه با هم متحد هستند و در سایه وحدت باید خدمات رسانی عادلانه ارئه شود.

 

امام جمعه گلوگاه با بیان این که راه رشد اقتصادی مبارزه با فساد اقتصادی است، افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی اسلامی است، یعنی همان‌طور که سیاست ما عین دیانت ما است، اقتصاد ما هم عین دیانت ما است.

 

حجت الاسلام میراحمدی با اشاره به جنگ نرم دشمن، گفت: انقلاب اسلامی ما مانند قلعه‌ای دست‌نیافتی و امن است که دشمن به‌دنبال نفوذ در این قلعه مستحکم از ابزار جنگ نرم استفاده می‌کند که ما در مقابله با جنگ نرم باید موفق‌تر عمل کنیم.

 

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اشتغال در گلوگاه اظهار داشت: باید توجه به اشتغال جوانان این شهرستان با توجه به ظرفیت های مناسب گردشگری با وحدت و همدلی در دستور کار قرار گیرد.

 

حجت الاسلام سید ابراهیم میراحمدی گفت: شهرستان گلوگاه نقش ارزنده ای در انقلاب و تداوم این نظام داشته است و تقدیم 350 شهید گرانقدر به انقلاب مدعی این مسأله است و به همین دلیل در خدمت رسانی به مردم باید همه مسؤولان نظام با دقت وارد شوند.

 

وی با تاکید بر همدلی و وفاق در جامعه افزود: کشورمان با توجه به اینکه از سوی همه دشمنان در معرض تهدید است بیش از هر زمان دیگر به وفاق و همدلی نیازمند است و همه ما باید با توجه به این مسأله در جهت رفع مشکلات با وحدت گام برداریم.

 

عیسی قاسمی طوسی، فرماندار گلوگاه نیز در این جلسه با بیان این که توسعه راه های روستایی با هدف محرومیت زدایی از جمله اولویت های برنامه های ما است که با قوت دنبال می شود، افزود: با انجام این پروژه ها شاهد شکوفایی جدی در راه روستایی گلوگاه و همچنین تکمیل نهضت آسفالت روستایی خواهیم بود./1317/پ202/ب1

ارسال نظرات