۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۲۶۰۳۴۳
طی بیانیه‌ای از سوی طلاب حوزه علمیه طالبیه تبریز اعلام شد؛

اعدام شیخ نمر آتش نفرت انسان‌های آزاد و آزاده را شعله ور می‌کند

خبرگزاری رسا ـ اساتید، طلاب و مسؤولان حوزه علمیه طالبیه تبریز تأکید کردند: اعلام تصمیم آمریکایی سعودی اعدام عالم مجاهد، مرجع شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر بار دیگر شعله های خشم و آتش نفرت انسان های آزاد و آزاده را شعله ور کرده است.
آيت‌الله النمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اساتید، طلاب و مسؤولان حوزه علمیه علمیه طالبیه تبریز در محکومیت تصمیم آل سعود در اعدام شیخ نمر با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند: عالمان مجاهد و داعیان حق و حقیقت چراغ های فروزنده هدایت بشر از صدر اسلام تا کنون بوده اند و با پرتو افشانی نور هدایت مسیر حق و حقیقت را نمایان کرده اند.


اساتید، طلاب و مسؤولان حوزه علمیه طالبیه تبریز در این بیانیه تصریح کرده اند: عالم مجاهد آیت الله نمر مصداق بارز «الْعُلَمَاءُ أُمَنَاءُ الرُّسُلِ » است، شیخ نمر در حقیقت عالمی است که هیچ گاه با حکام ظالم آل سعود سر سازش برنیاورد و تا پای جان در مقابل ظلم حکام سعودی ایستادگی کرد.

 

این بیانیه افزوده است: اعلام تصیمیم آمریکایی سعودی اعدام عالم مجاهد، مرجع شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر بار دیگر شعله های خشم و آتش نفرت انسان های آزاد و آزاده را شعله ور کرده است، چنین تصمیمی در حقیقت در امتداد جنایان آل سعود در بحرین واخیرا در یمن می باشد و در راستای مبارزه با قیام شیعیان عربستان علیه ظلم و جور حکام سعودی است.


این اقدام در حقیقت لکه ننگی بر چهره منفور حکام سعودی و مدعیات دروغین حقوق بشر و آزادی آمریکایی غربی خواهد بود تا بار دیگر صدق ادعای شیعیان نمایان شود تا در دادگاه تاریخ حقانیت مسلک اهل بیت عصمت و طهارت اثبات شود.


اساتید، طلاب و مسؤولان حوزه علمیه طالبیه تبریز با اعلام انزجار از حکام سعودی عربستان و جنایات بی شرمانه آن، این اقدام شنیع و مخالف موازین حقوق بشر را محکوم می‌کند و اعلام می‌دارد در صورت چنین اقدامی که یک خطای استراتژیک بوده، تبعات خطرناک آن متوجه حکام سعودی و حامیان مسکتبر آن است./854/پ203/ح

ارسال نظرات