۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۰۳۷۶

امام جمعه موقت کاشان از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان و استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.
بازديد امام جمعه موقت کاشان از خبرگزاري رسا بازديد امام جمعه موقت کاشان از خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان و از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم بعد از ظهر امروز از خبرگزاری رسا بازدید کرد.

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام احتشام ضمن گفت‌وگو با مدیرعامل و اعضای هیأت تحریریه خبرگزاری رسا از نزدیک با روند فعالیت‌های خبری این رسانه حوزوی آشنا شد.

 

امام جمعه موقت کاشان در جمع خبرنگاران خبرگزاری رسا ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه آنان، بر لزوم تقویت گفتمان انقلاب اسلامی تاکید کرد.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی و تاکیدات مهم ارائه شده از سوی رهبر معظم انقلاب در این باره،گفت: متأسفانه برخی باور ندارند که با اقتصاد مقاومتی هم می‌توان کار کرد و برخی نیز در این زمینه تنها به شعار و کلی گویی بسنده کرده اند.

 

وی با تأکید بر این‌که اقتصاد مقاومتی کار مدون در عرصه رسانه‌ای را می‌طلبد، خاطرنشان کرد: اهالی رسانه با افراد خبره در زمینه اقتصاد مقاومتی گفت‌وگو گرفته و مطالب مربوطه را نشر دهند.

 

حجت‌الاسلام احتشام با اشاره به طلاب و کارشناسان اقتصاد دان فراوانی که در در حوزه های علمیه تربیت شده اند، عنوان کرد: ارتباط با این کارشناسان و انجام گفت‌وگو برای طرح مباحث علمی مربوط به اقتصاد مقاومتی، اثر شایانی در عرصه رسانه دارد و می تواند ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی را تشریح کند./997/پ202/ج

ارسال نظرات