۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
کد خبر: ۲۶۰۴۲۴
کوثری:

تیم مذاکره کننده به تهدید طرف مقابل توجه نکند

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم مذاکره در زیر فشار گزینه نظامی و سایه شبه، گفت: تیم مذاکره کننده باید مراقب باشد که با کوچکترین تهدید طرف مقابل عقب نشینی و خطوط قرمز نظام را فراموش نکند.
اسماعيل کوثري

محمد اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم مذاکره در زیر فشار گزینه نظامی و سایه شبه، گفت: تیم مذاکره کننده نباید این فشار و تهدید را قبول و تحمل کند.

 

وی در ادامه با بیان این‌که تیم مذاکره کننده باید نسبت به این مسأله حساسیت نشان دهد، اظهار داشت: اگر مذاکره به جایی رسید که به ابهت و اقتدار مردم و جمهوری اسلامی اهانت شد باید دست از مذاکره کشید و آن را رها کرد.

 

کوثری با تأکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب با صراحت تمام در مسأله هسته‌ای ورود پیدا کردند، ابراز داشت: این صراحت برای این است که تیم مذاکره کننده بداند که نباید در این زمینه کوتاهی کند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که تیم مذاکره کننده بارها از خطوط قرمز نظام عبور کرده است، افزود: تیم مذاکره کننده باید مراقب باشد که با کوچکترین تهدید طرف مقابل عقب نشینی و خطوط قرمز نظام را فراموش نکند.

 

عضو کمیسیون امنیت ملی و امور خارجه مجلس شورای اسلامی به عقب نشینی برخی از افراد در مسأله هسته‌ای اشاره کرد و گفت: این افراد از مبارزه خسته شده‌اند و به فکر دنیا طلبی هستند و به خاطر این دنیا طلبی حاضر هستند زیر بار ذلت استکبار جهانی بروند.

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش امام راحل مبنی بر این‌که مبارزه ما با استکبار جهانی و شیطان بزرگ تمام شدنی نیست، اظهار داشت: اگر کسی در راه مبارزه خسته می‌شود و میلی به ادامه این کار ندارد نباید این مسأله را به دیگران هم تحمیل کند.

 

وی در پایان به جمله رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که آمریکا بی آبروترین دولت جهان است اشاره و خاطرنشان کرد: جنایات عربستان در یمن، جنایات گروهک تروریستی داعش در عراق  و سوریه و مسائل گوناگون دیگر نشانه‌های این بی آبرویی است./922/ت302/ش

 

ارسال نظرات