۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۲۶۰۵۰۵

بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان در محکومیت حمله عربستان به یمن

خبرگزاری رسا ـ اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان در بیانیه ای حوادث یمن و جنایات عربستان را محکوم کرده و خواستار همبستگی مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم یمن شدند.
بیانیه اتاق فکر تبلیغ خراسان در محکومیت حمله عربستان به یمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، اعضای اتاق فکر تبلیغ خراسان در بیانیه ای حوادث یمن و جنایات عربستان را محکوم کرده و خواستار همبستگی مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم یمن شدند.

 

این بیانیه خطاب به علمای اسلام می گوید، علمای اسلام آگاه باشید، جهان‌خواران که اسلام نیرومند را بزرگ‌ترین مانع راه منافع نامشروع خود مى‌دانند، این برنامه را تنظیم کرده‌اند که در کنارى بنشینند و مسلمانان را بر ضدّ یکدیگر تحریک کنند و کشورهاى آنها را به دست خودشان ویران سازند و این نیروى عظیم را در هم بکوبند بنابراین به وظیفه اسلامی و قرآنی خویش عمل کنند.

 

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

گسترش موج بیداری اسلامی و به تبع آن قیام ملت های آزادیخواه علیه سلطه قدرت های شیطانی و استکباری ، باعث ایجاد رعب و وحشت در دل نظام های سلطه گر و حکومت های دست نشانده منطقه شده است . خیزش های مردمی در جهان – بخصوص جهان اسلام – بشارت دهنده دوران جدیدی است که طومار ظلم ظالمان را بر می چیند.

 

جای تعجب نیست که امروز شاهد تجاوز حکومت دیکتاتور، دست نشانده و ضد مردمی عربستان به کشور مظلوم یمن هستیم. این تجاوز ددمنشانه که طبق معمول با همراهی شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل غاصب و تایید و پشتیبانی حکومت های وابسته به استکبار صورت گرفته است، نقض آشکار حاکمیت ملی یک کشور مستقل است و در عرف جهانی و از نظر همه انسان های آزادیخواه جهان اقدامی غیر قابل دفاع و محکوم به شکست است.

 

به راستی امروز مردم جهان پیام حضرت روح الله (ره) را با عمق وجود درک می کنند که حضرتشان گرفتاری بلاد اسلامی را از سران دست نشانده یشان می دانست و رمز تحقق اسلام ناب را در رهایی از اندیشه های شرک آلود ترویج یافته در دستگاه های حکومتی  غرب زده جهان اسلام عنوان می کرد.

 

وعاظ و نخبگان تبلیغی خراسان در این راستا ضمن محکوم کردن حمله غیر قانونی و غیر بشری عربستان به انقلاب مردمی یمن اعلام می کنیم:

 

1- برادران و خواهران مظلوم یمنی، راهی که شما آغاز کرده اید راه پر فراز و نشیبی است اما خداوند متعال در کتاب جاویدان خود قرآن حکیم  دستور به استقامت داد که « فاستقم کما امرت » امروز نیز شما با ایستادگی تان پیروزی بزرگ را برای جبهه مظلومان عالم رقم خواهید زد.

 

2- به کشورهای منطقه بویژه عربستان اعلام می کنیم زمان آن رسیده که با صدای ملتهای خود همنواشوند و بدانند که صدای مظلومان کاخ آرزوهای آنان را ویران خواهد کرد.  عربستان بداند که اقدامات خصمانه آن نمی تواند مرگ حکومت آل سعود را به تاخیر بیندازد و دیر یا زود فریاد مظلومان عربستان دامن انان را خواهد گرفت  هر چه زودتر در کار خود تجدید نظر کنند که ضرر را از هر جا جلوگیرى کنند نفع است.

 

3- انتظار می رود که مسولین جمهوری اسلامی همچنان در کنار مظلومان یمن باشند و از هیچگونه کمک رسانی به انقلاب و مردم یمن کوتاهی ننمایند.

 

4- مسؤولان سازمان ملل تروریسم دولتی  فعال و جنگ علیه مردم بی دفاع و غیر نظامی کشوری در غرب آسیا را محکوم نمایند چرا که مردم آزاده جهان انتظار موضعی واقعگرایانه و بدور از بازی های سیاسی از شما دارند.

 

5- علمای اسلام آگاه باشند ، جهان‌خواران که اسلام نیرومند را بزرگ‌ترین مانع راه منافع نامشروع خود مى‌دانند، این برنامه را تنظیم کرده‌اند که در کنارى بنشینند و مسلمانان را بر ضدّ یکدیگر تحریک کنند و کشورهاى آنها را به دست خودشان ویران سازند و این نیروى عظیم را در هم بکوبند لذا به وظیفه اسلامی و قرانی خویش عمل نمایند که وَ إِنْ طائِفَتانِ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ اقْتَتَلُوا فَأَصْلِحُوا بَیْنَهُما فَإِنْ بَغَتْ إِحْداهُما عَلَى الْأُخْرى‏ فَقاتِلُوا الَّتِی تَبْغِی حَتَّى تَفِی‏ءَ إِلى‏ أَمْرِ اللَّهِ فَإِنْ فاءَتْ فَأَصْلِحُوا بَیْنَهُما بِالْعَدْلِ وَ أَقْسِطُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِین. وبدانند که امروز درمان تمام این درد ها اتحاد جهان اسلام است  و لاغیر.

 

در پایان از خلبانان شجاع و همه کسانی که برای کمک به ملت مظلوم یمن جان خود را به خطر انداختند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم./933/د101/ب4

اتاق فکر تبلیغ خراسان

ارسال نظرات