۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۲۶۰۵۷۹

رییس سازمان تبلیغات اسلامی از خبرگزاری رسا بازدید کرد

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.
سخنراني و نشست خبري رييس سازمان تبليغات اسلامي در خبرگزاري رسا بازديد رييس سازمان تبليغات اسلامي از خبرگزاري رسا بازديد رييس سازمان تبليغات اسلامي از خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از ظهر امروز از خبرگزاری رسا بازدید کرد.

 

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین خاموشی ضمن گفت‌وگو با مدیرعامل و اعضای هیأت تحریریه خبرگزاری رسا از نزدیک با روند فعالیت‌های خبری این رسانه حوزوی آشنا شد.

 

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران خبرگزاری رسا ضمن تقدیر از تلاش های خالصانه آنان، بر لزوم تقویت گفتمان انقلاب اسلامی تأکید کرد.

 

وی همچنین با حضور در نشست خبری که در این خبرگزاری برگزار شد، سازمان تبلیغات اسلامی را تابع رهبر معظم انقلاب دانست و گفت: همت این سازمان در راستای تقویت جبهه ولایت است که هرچه آن‌چه از دستمان برآید، برای تحقق این هدف به کار می‌گیریم.

 

حجت‌الاسلام خاموشی تهاجم فرهنگی را اصلی‌ترین جنگ روز دانست و تصریح کرد: نظام سرمایه‌داری که گاهی در داخل هم به دنبال حل اختلاف با غرب است، با تفکر و مفاهیم تولیدی انقلاب اسلامی مخالف بوده و تصمیم بر زوال بخشیدن به آن را دارد./997/پ202/ج

ارسال نظرات