۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۲۶۰۵۹۱
در ارومیه؛

ششمین سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه ها آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ ششمین سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه ها در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه با ارائه مقالات برتر در حال برگزاری است.
ششمين سمينار تعامل اقوام اديان مطبوعات و رسانه ها در اروميه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ششمین سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه ها از صبح امروز با حضور صاحبان مقالات برتر، اصحاب مطبوعات و مسؤولان در تالار وحدت مجتمع فرهنگی هنری ارومیه در حال برگزاری است.


64 مقاله علمی در سه محور رسانه ـ مطبوعات - تعامل اقوام و هویت در جهانی شدن، رسانه - مطبوعات - تعامل اقوام و مهندسی فرهنگی و رسانه - مطبوعات - تعامل اقوام و مطالعات تطبیقی به دبیرخانه سمینار  ارسال شده بود که پس از بررسی های اولیه 34 مقاله برای داوری نهایی انتخاب شده اند که از این تعداد، 10 مقاله امروز ارائه می شود.


بخش ویژه این همایش نیز به پیام مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری اختصاص دارد.

 

اختتامیه این همایش عصر امروز با حضور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شده و از صاحبان مقاله های برتر تجلیل می شود.

 

بر اساس این خبر، کتاب پنجمین دوره سمینار نیز در این دوره منتشر و عصر امروز در بین شرکت کنندگان توزیع می شود. سمینار تعامل اقوام، ادیان، مطبوعات و رسانه ها به اهتمام اصحاب رسانه از سال 84 در آذربایجان غربی برگزار می شود.


لازم به ذکر است، در جریان سفر معاون مطبوعات و اطلاع رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آذربایجان غربی صبح امروز سرای مطبوعات استان نیز با حضور اصحاب مطبوعات و مسؤولان فرهنگی استان افتتاح شد./936/پ203/ب4

ارسال نظرات