۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۲۶۰۵۹۶
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

استقبال 15 درصدی جوانان از مدارس صدرا در سال تحصیلی جاری

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به استقبال جوانان از دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا، گفت: در سال تحصیلی جاری، استقبال جوانان 15 درصد افزایش یافته است.
غلامي تبليغات لرستان

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان این که پنج دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در استان فعالیت می کنند، گفت: از این تعداد، یک دبیرستان دخترانه است.

 

وی با اشاره به این که این مدارس در شهرستان های خرم آباد، پلدختر، کوهدشت و نورآباد هستند، افزود: دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرستان بروجرد است.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که دبیرستان صدرای خرم آباد دارای ساختمان آموزشی است، خاطرنشان کرد: دبیرستان های صدرا در شهرستان نورآباد و کوهدشت نیز با همکاری نوسازی مدارس لرستان تا سال آینده تکمیل خواهند شد.

 

وی با بیان این که مدارس صدرا در شهرستان پلدختر و نورآباد اکنون فاقد ساختمان آموزشی هستند، اظهار داشت: انتظار می رود متولیان امر و نوسازی مدارس جهت تهیه ساختمان دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا در این دو شهرستان با سازمان تبلیغات همکاری لازم را داشته باشند.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه با بیان استقبال جوانان از دبیرستان های علوم و معارف اسلامی صدرا اظهار داشت: در سال تحصیلی جاری، استقبال جوانان 15 درصد افزایش یافته است.

 

تحصیل 286 دانش آموز در مدارس صدرای لرستان

حجت الاسلام غلامی با بیان این که 286 دانش آموز در مدارس صدرای لرستان مشغول فراگیری علوم و معارف اسلامی هستند، افزود: 104 معلم، مدیر و معاون نیز در این مدارس فعالیت می کنند./9459/ت302/ح

ارسال نظرات