۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۶۰۶۴۲
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی مطرح کرد؛

ضرورت توجه ویژه مسؤولان به آذربایجان غربی/ اصحاب رسانه در ارسال اخبار حفظ آبرو را فراموش نکنند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برای حفظ نظام و جامعه چاره ای جز سرمایه گذاری نداریم و این حمایت مسؤولان را می طلبد که امیدواریم به استان آذربایجان غربی توجه ویژه ای شود.
 سلسله نشست هاي تفسير نهج البلاغه از سوي نماينده ولي فقيه در آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی ظهر امروز در دیدار معاون مطبوعات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اظهار داشت: آذربایجان غربی به لحاظ وجود اقوام و ادیان متعدد و همجواری با سه کشور از شرایط ویژه ای برخوردار است.

 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: آذربایجان غربی در سایر بحث از جمله بی سوادی، بهداشت و درمان و ... نیز نسبت به سایر استان ها وضعیت وطلوبی ندارد.
 
وی با اشاره به دولت جدید آقای روحانی که عدالت را محور خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: مطالبه مردم از دولت عدالت محور این است که به استان آذربایجان غربی نگاه ویژه ای شود.
 
نماینده ولی فقفیه در آذربایجان غربی ادامه داد: بدون نگاه ویژه مسؤولان عقب ماندگی این استان به زودی جبران ناپذیر است.
 
وی با اشاره به سرمایه گذاری فرهنگی در آذربایجان غربی، گفت: برای جلوگیری از مشکلات فرهنگی در آینده باید سرمایه گذاری شود.
 
امام جمعه ارومیه با اشاره به آیاتی از قرآن در رابطه با جهاد اظهار داشت: مصداق بارز سرمایه گذاری فرهنگی، جهاد است که مردم باید در رابطه با نظام جهاد داشته باشند که این جهاد می تواند به صورت نفاق صورت گیرد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: اگر «انفقوا فی سبیل الله» نباشد با دست خود، خود را به هلاکت می اندازیم.
 
وی خاطر نشان کرد: برای حفظ نظام و جامعه چاره ای جز سرمایه گذاری نداریم و این حمایت مسؤولان را می طلبد و امیدواریم که به این استان توجه خاصی شود.
 
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با بیان اینکه الان وضعیت آنچنان هم بد نیست، گفت: برای رشد و بالندگی نظام اسلامی به «انفقوا» نیاز داریم.
 
حمایت از اصحاب رسانه
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه قلم خبرنگاران و ورود خبرگزاری ها در مسائل موثر است، اظهار داشت: در قضیه اخیر مهاباد، مطبوعات و رسانه ها قدرت، عشق و علاقه خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی را نشان دادند.
 
وی افزود: اگر در این قضیه خبرگزاری ها و مطبوعات وارد نمی شدند و قضیه روشنگری نمی شد دیگر نمی توانستیم چنین قضایایی را کنترل کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی خواستار حمایت از اصحاب رسانه شد و گفت: اصحاب رسانه نیز چکشی عمل نکنند و مواظب قلم زنی خود باشند چرا که مساله تهمت، توهین و مقابل هم قرار دادن مسؤولان غیر قابل جبران است و انسان بدون آبرو نمی تواند به زندگی خود ادامه دهد./1301/پ202/ح
ارسال نظرات