۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۲۶۰۷۰۸
رییس حوزه علمیه اصفهان:

آل‌ سعود آلت دست آمریکا و رژیم صهیونیستی است

خبرگزاری رساـ رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: اعدام شیخ نمر علاوه بر اینکه یک جنایت بشری است، توهین به اسلام و روحانیت است و باید رژیم آل‌سعود در آن تجدید نظر کند.
 آيت‌الله حسين مظاهري

به گزارش خبرگزاری رسا از اصفهان، حضرت آیت‌الله حسین مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان ظهر امروز در پایان درس خارج فقه خود با اشاره به موضوع صدور حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر، عالم شیعه عربستانی، این روحانی شجاع و مبارز را شخصیتی مفید برای اسلام و تشیع در منطقه حجاز دانست و خاطرنشان کرد: اعدام شیخ نمر علاوه بر اینکه یک جنایت بشری است، توهین به اسلام و روحانیت است و باید رژیم آل‌سعود در آن تجدید نظر کند.

وی با ارزیابی اینگونه اقدام‌ها در مجموعه توطئه‌های استکبار جهانی و صهیونیست‌ها علیه اسلام و تشیع افزود: متأسفانه در وضع فعلی، رژیم آل‌سعود به آلت دست آمریکا و حربه حزب صهیونیست مبدل شده و با این اقدامات نابخردانه، عالم اسلام را دچار آشفتگی می‌کنند.

این مرجع تقلید با حمایت از مردم مظلوم یمن، جنایات رژیم آل سعود در یمن را یکی دیگر از ابعاد خیانت‌های آنان به اسلام و مسلمانان دانست و تصریح کرد: فاجعه انسانی بزرگی که رژیم آل‌ سعود در کشور مظلوم یمن پدید ‌آورده، بی‌شک به نابودی خود آنها منجر خواهد شد.

حضرت آیت‌الله‌ مظاهری در پایان بیانات خود، بر لزوم دعا و توسل برای نجات شیخ نمر، تأکید کرد./939/ د102/ب

ارسال نظرات