۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۲۶۰۷۵۸
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل:

مدعیان سنت پیامبر امروز نوکران و کاسه لیسان استکبار شده اند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با اشاره به اقدامات ضد انسانی و ضد دینی آل سعود، گفت: مدعیان سنت پیامبر اکرم(ص) که خود را خادم حرمین شرفین می دانند، نوکران و کاسه لیسان استکبار شده اند.
عربستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردییل، حجت الاسلام، نجات فیاضی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در شهرستان اردبیل، ظهر امروز در جمع بسیجیان اردبیل، با اشاره به اقدامات ضد انسانی و ضد دینی آل سعود، خاطرنشان کرد: سیره پیامبر اکرم (ص) دفاع از مظلوم و مبارزه با طاغوت بود و کسانی که مدعیان سنت پیامبر اکرم (ص) هستند و خود را خادمین حرمین شریفین می‌دانند، امروز نوکران و کاسه لیسان استکبار شده‌اند.

 

وی با طرح این سوال که در کجای سنت پیامبر اسلام (ص) آمده است که مظلوم را  به خاطر رسیدن به آزادی از یوغ استکبار باید قتل عام کرد، افزود: ملتی که در یمن می‌خواهد با دموکراسی و اندیشه دینی حکومت ایده آلی را برای خود انتخاب کند، حاکمان و مزدوران عربستان این مردم را با کمک آمریکا و اسرائیل و اندیشه یهودیسم قتل عام می‌کنند.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل با استناد به آیه قرآن که می فرماید؛ هرکس نفسی را بکشد مانند کسی است که تمام مردم را کشته باشد، تصریح کرد: قاریان و حافظان وهابی به کجای این آیه اعتقاد دارند و معلوم است که اینها همان افرادی هستند که قرآن درباره آنها می فرماید که بعضی ها می گویند ما اسلام آوردیم، ایمان نیاوردیم، اینها به قرآن و سنت پیامبر ایمان نیاورده اند بلکه اسلام آورده اند.

 

وی ضمن محکومیت جنایات جنگی آل سعود و دفاع از مظلومیت مردم یمن، از جامعه جهانی محاکمه حاکمان آل سعود غوطه ور در شهوت را خواستار شد.

 

حجت الاسلام فیاضی، اظهار داشت: آل سعود با حمایت و هدایت های رژیم صهیونیستی در حال ضربه زدن به اصل اسلام و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع مسلمان یمن است.

 

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردبیل در ادامه با اشاره به حکم اعدام شیخ نمر از سوی آل سعود، تصریح کرد: این حکم آل سعود منجر به نابودی و از بین رفتن آنان می شود.

 

وی افزود: به شهادت رساندن شیخ نمر از سوی آل سعود به نفع انقلاب و مقاومت شیعیان عربستان است، اعدام شیخ نمر آل سعود را بیش از گذشته رسوا می کند، آل سعود مدعی به اندازه ای ذلیل شده که می خواهد یک روحانی بدون جرم را به شهادت برساند./937/پ203/ب4

ارسال نظرات