۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۲۶۰۷۷۹

عیادت رییس مجلس و شماری از مسؤولان و شخصیت ها از آیت الله نظری

خبرگزاری رسا ـ رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله نظری خادم الشریعه از این عالم برجسته عیادت کرد.
عيادت شخصيت هاي از آيت الله نظري عيادت شخصيت هاي از آيت الله نظري عيادت شخصيت هاي از آيت الله نظري عيادت شخصيت هاي از آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله نظری خادم الشریعه از این عالم ربانی عیادت کرد.

 

بر اساس این گزارش، رییس مجلس شورای اسلامی در این دیدار از نزدیک در جریان روند درمان آیت الله نظری خادم الشریعه گرفت قرار و برای سلامتی وی دعا کرد.

 

حضور حداد عادل در بیمارستان محل بستری آیت الله نظری

همچنین غلامعلی حدادعادل نیز از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد و برای ایشان از خداوند منان آرزوی شفا و سلامتی کامل کرد.

 

عیادت وزیر دادگستری از آیت الله نظری

بر اساس این گزارش، مصطفی پورمحمدی، وزیر دادگستری نیز عصر امروز با حضور در بیمارستان محل بستری آیت الله نظری خادم الشریعه از این استاد سطح عالی حوزه عیادت کرد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همچنین شریعتمداری، معاون اجرایی رییس جمهور و حجت الاسلام سید حسن خمینی نیز عصر امروز از آیت الله نظری عیادت کردند./950/پ202/ج

ارسال نظرات