۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۲۶۰۸۰۴
امام جمعه اهل تسنن ارومیه:

برادری مسلمانان پایان بخش خون‎ریزی‎ها در جهان اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام اهل تسنن ارومیه گفت: همه باهم باید اخوت داشته باشیم تا خون‎ریزی‎ها و قتل و غارتی که در جهان اسلام و جود دارد به پایان برسد.
وحدت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، ماموستا عبد القادر بیضاوی، امام جمعه اهل تسنن ارومیه عصر امروز در ششمین سمینار تعامل ادیان، مذاهب و رسانه‌ها که در مجتمع فرهنگی قرآن و عترت ارومیه برگزار شد با اشاره به اختلافات و درگیری‏های موجود در منطقه خاورمیانه، اظهار کرد: امیدواریم همه با هم اخوت داشته باشیم و قتل و غارتی که در جوامع اسلامی است خاتمه یابد.

 

وی ادامه داد: اسلام از ما می‏خواهد که همه زیر یک پرچم که پرچم لا اله الا الله است جمع شده و با هم متحد و همدل و همزبان باشیم.

 

ماموستا بیضاوی با اشاره به آیه 22 سوره روم، تاکید کرد: خداوند کریم در کتاب آسمانی خود همه ما را به یک صف واحده دعوت فرموده است، صف واحدی که بشریت را به هدف می‎رساند.

 

وی به هدف واحده امت‏های اسلامی اشاره و تصریح کرد: ما هدف بزرگی داریم و در این مورد باید گام‌های بزرگی را برداریم و در یک صف واحده قرار بگیریم.

 

امام جمعه اهل تسنن ارومیه ادامه داد: در جوامع اسلامی باید اختلافات و تبعیض‏ها برداشته شود و همه در یک مسیر که خدای متعال آن را مشخص فرموده است، قرار گیرند.

 

ماموستا بیضاوی در پایان گفت: ما باید در یک صف واحد در برابر دشمن واحد و مشترک خودمان بایستیم و دست آنان را از جوامع اسلامی و رخنه بر ملت ها کوتاه کنیم./1301/پ203/ب4

ارسال نظرات