۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۳
کد خبر: ۲۶۰۸۱۹
فرمانده سپاه ناحیه اراک مطرح کرد؛

فعالیت 1700 حلقه طرح صالحین در اراک

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: سپاه ناحیه اراک در سال گذشته با تعامل مطلوب با حوزه‌های علمیه در راستای اعزام روحانی به مساجد و مناطق محروم فعالیت ارزنده ای را داشته است.
رضايي، فرمانده سپاه ناحيه اراک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، محمدرضا رضایی، فرمانده سپاه ناحیه اراک شب گذشته در همایش هیأت عاشقان ولایت در اراک که باحضور سرحلقه صالحین در سالن ستارگان شهر اراک برگزار شد اظهار داشت: بسیجیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از انقلاب و حفظ نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان داشت: سپاه ناحیه اراک در سال گذشته با تعامل مطلوب با حوزه‌های علمیه در راستای اعزام روحانی به مساجد و مناطق محروم فعالیت ارزنده ای را داشته است.

 

رضایی با اشاره به این که بسیج در تمامی صحنه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور دارد خاطر نشان کرد: بسیجیان تا آخرین نفس از ارزش‌های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد و برای رسیدن به اهداف عالی نظام تلاش می‌کنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: بسیج به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین نهادهای دولتی و مردمی است که از ظرفیت‌های بالایی برای حضور و در راستای خدمت در عرصه‌های گوناگون اعلام آمادگی می کند.

 

رضایی تصریح داشت: بسیج نهادی مقدس و شجره‌ طیبه‌ای در نظام اسلامی است و با انجام فعالیت‌های عمرانی در مناطق محروم نسبت به رفع محرومیت گام های با خوب و موثری را طی کرده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان این که بسیج تاکنون برکات زیادی در راستای حفظ ارزش‌های اسلامی برای این نظام داشته است خاطر نشان کرد: بسیج مدافع ارزشمند ارزش‏های انقلابی در پیروی از آرمان‌های امام خمینی(ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

 

رضایی گفت: سپاه پاسداران امروز چون برگه‌های زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی می‌درخشد و امروز در جهت نگهبانی و حفاظت از دستاوردهای انقلااب اسلامی خدمت می کند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اراک اظهار داشت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و توانسته است پیام انقلاب اسلامی را به خوبی به جهانیان انتقال دهد.

 

رضایی در ادامه گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 حلقه طرح صالحین با 2 سرمربی در سطح شهر اراک به فعالیت می پردازند./842/پ203/ب4

ارسال نظرات