۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۶۰۸۹۵
نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم:

هدف شهدا زنده نگه داشتن آرمان های اسلام و انقلاب بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) با بیان این که هدف شهدا زنده نگه داشتن آرمان های اسلام و انقلاب بود، گفت: ما نیز باید ادامه دهنده راه و هدف شهدا باشیم و دست دشمنان خارجی و استکبار را از خاک کشور کوتاه کنیم.
حجت الاسلام گودرزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام غلامرضا گودرزی، نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، پیش از ظهر امروز با حضور در مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید گمنام با اشاره به آیات قرآن کریم در مورد مرگ، اظهار داشت: کسی که بتواند در زندگی، راه صحیح و صراط مستقیم را پیدا کند، در واقع تولدی دوباره یافته و حیات جاوید می یابد.


وی در ادامه مقام شهدا در نزد خداوند متعال بسیار والا دانست و گفت: شهدا مسیر صحیح و خداپسند زندگی خویش را یافتند و حیاتی دوباره کسب کردند و اکنون آن ها زنده اند.


نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: شهید گمنامی که امروز پیکر مطهرش تشییع می شود، به فرمان امام زمانش که همان فرمان خدا و رسولش بود، لبیک گفت، به هوی و هوس نفسانی خود پشت پا زده و به جبهه رفت و با شهادتش در راه حق، زنده شد و حیات جاویدان پیدا کرد و به مقام تقرب خداوند متعال دست یافت.


حجت الاسلام گودرزی مسؤولیت جوانان در قبال از خودگذشتگی های شهدا را سنگین ارزیابی کرد و ادامه داد: راه شهادت در هر زمانی باز است، باید همگی مطیع امر خدا و رسولش باشند و فرمانشان را اجابت کنند.


وی ابراز کرد: چهار گروه انبیا، صدیقین، شهدا و صالحین در صراط حق قرار گرفته اند، خداوند وعده داده که هر کس در صراط حق قدم بردارد، به شهدا ملحق خواهد شد ولو به مرگ طبیعی بمیرد.


این مسؤول در پایان گفت: انشاء الله همه ما نیز ادامه دهنده راه شهدا بوده و در راستای تحقق اهداف آن ها که همان زنده نگه داشتن آرمان های اسلام و انقلاب بود قدم برداریم و دست دشمنان خارجی و استکبار را از خاک کشور کوتاه کنیم./967
/پ202/ح

ارسال نظرات