۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۲۶۱۰۱۲
حجت الاسلام بهرام پور:

آل سعود با دلارهای نفتی خود جهان اسلام را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام بهرام پور با تأکید بر این که امروزه آل سعود با دلارهای نفتی جهان اسلام را به خطر انداخته است، گفت: در استمرار این جنایت ها آل سعود نقشه شوم اعدام شیخ نمر باقرالنمر را در ذهن پلید خود دارد.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدير حوزه هاي علميه استان خوزستان

حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه های علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که جنایت های آل سعود نوعی خوش خدمتی به استکبار جهانی است، بیان داشت: عربستان قصد دارد با این جنایت ها از حمایت های بیشتر آمریکا و رژیم اشغالگر قدس بهره مند شود.

 

وی با تأکید بر این که امروزه آل سعود با دلارهای نفتی جهان اسلام را به خطر انداخته است، ابراز داشت: در استمرار این جنایت ها آل سعود نقشه شوم اعدام شیخ نمر باقرالنمر را در ذهن پلید خود دارد.

 

مدیر حوزه های علمیه خوزستان تصریح کرد: این جنایت آل سعود از سوی جهان اسلام مورد پذیرش نیست؛ ملت ایران از این همه دردمنشی با هدف اعلام انزجار و تنفر خود از این رژیم  تجمع کردند.

 

حجت الاسلام بهرام پور ادامه داد: امیدوارم همه امت های اسلام ید واحد شوند و برای دفاع از مظلوم و نابودی ظالم وظیفه خود را به درستی انجام دهند.

 

وی با بیان این که آل سعود تنها دنباله رو خشنودی رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا است، یادآور شد: این اقدام برای آنها تبعات سنگینی خواهد داشت؛ بی عقلی حاکمان آل سعود آنها را در مسیری بی بازگشت قرار می دهد.

 

مدیر حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: اعدام شیخ نمر باقرالنمر گرفتاری آل سعود بیشتر و احتمال سقوط آن را افزایش می دهد.

 

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به این که مردم در برابر این اقدام باید وارد عرصه شوند و همه تلاش خود را انجام دهند، اظهار داشت: ملت مسلمان باید وظیفه شرعی و قانونی خود برای اعلام انزجار از این اعلام حکم انجام دهند.

 

وی تصریح کرد: حمایت از مظلوم و فریاد بر سر ظالم وظیفه شرعی ملت مسلمان است./9453/ت302/ح

ارسال نظرات