۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۶۱۰۷۳
فرماندار قم خبر داد؛

اعزام کاروان هزار نفری از مردم قم برای سالگرد ارتحال امام راحل

خبرگزاری رسا ـ فرماندار قم گفت: برای اعزام کاروان هزار نفری مردم قم برای سالگرد ارتحال امام راحل 265 دستگاه اتوبوس نیاز است که هماهنگی‌های لازم بین ارگان های مربوطه همچون سپاه، حمل و نقل و شهرداری انجام شده تا زائران بدون مشکلی رهسپار مرقد مطهر امام راحل شوند.
ارتحال امام راحل

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، رضا سیار، فرماندار قم در جلسه کمیته پشتیبانی ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در سالن جلسات فرمانداری قم اظهار داشت: برای اعزام کاروان هزار نفری مردم قم برای سالگرد ارتحال امام راحل 265 دستگاه اتوبوس نیاز است که هماهنگی‌های لازم بین ارگان های مربوطه همچون سپاه، حمل و نقل و شهرداری انجام شده تا زائران بدون مشکلی رهسپار مرقد مطهر امام راحل شوند.

 

وی افزود: این افراد در قالب کاروان های مشخص که به هر استان سهمیه ای در این خصوص داده می شود اعزام می شوند و قطعا مردم استان به غیر از این کاروان ها در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام حضوری پرشور خواهند داشت.

 

فرماندار قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ایام نیمه شعبان و سالروز میلاد مسعود منجی عالم بشریت حضرت ولیعصر(عج) با ایام 14 و 15 خرداد مصادف شده است گفت: در این ایام قطعا حضور میلیونی زائران در مسجد مقدس جمکران و شهر قم را شاهد خواهیم بود که دستگاه های متولی باید بیش از یپش آماده استقبال از زائران باشند.

 

سیار افزود: با هماهنگی استاندار قم ترتیبی اتخاذ می کنیم که ادارات استان در این ایام آماده باش باشند و زائران بتوانند از امکانات این ادارات، نمازخانه، حیاط و سرویس های بهداشتی استفاده کنند.

 

وی همچنین بر کنترل و نظارت مواد غذایی و نوشیدنی که در این ایام عرضه می شود تاکید کرد و گفت: تامین مایحتاج زائران همچون نان، آب خنک و یخ بهداشتی در این ایام ضروری است و متولیان امر با برنامه ریزی مناسب ترتیبی اتخاذ کنند که این مایحتاج به آسانی در دسترس زائران قرار بگیرد./997/د101/ی

ارسال نظرات