۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۲۶۱۱۰۶
امام جمعه ایلام:

تجاوز آل سعود به خاک یمن پرونده سیاه این رژیم را قطورتر می کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: حملات هوایی آل سعود به خاک یمن، هیچ گاه مردم مقاوم این کشور را تسلیم نمی‌کند و تنها نتیجه این حملات دامن زدن به نا امنی منطقه و افزایش نفرت و انزجار مردم نسبت به حکومت فاسد آل سعود را در برخواهد داشت و پرونده سیاه این رژیم را قطورتر می‌کند.
امام جمعه ايلام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام و المسلمین لطفی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام، در خطبه های نماز جمعه این هفته ایلام اظهار داشت: آل سعود مردم بی گناه یمن را می کشد و جنگنده های آن ها، زیر ساخت ها و اماکن مذهبی و فرهنگی یمن را که در نزد مردم این کشور از جایگاه بزرگ دینی برخوردار هستند، تخریب و بمباران می کنند.


حجت الاسلام والمسلمین لطفی تصریح کرد: صحنه هایی که از جنایات حکومت فاسد آل سعود در یمن شاهد هستیم، هیچ تفاوتی با جنایات نیروهای تکفیری داعش در سوریه و عراق ندارد و این ها همگی نشان از حضور پشت پرده رژیم صهیونیستی و استکبار است.


وی در ادامه با اشاره به آتش بس پنج روزه حکومت آل سعود در پی جنایات خود به کشور یمن، افزود: آل سعود می‌خواهد با این حرکت خود چهره زشتش را ترمیم کند و مردم جهان را فریب داده و از بدنامی خود بکاهد.


امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: حملات هوایی آل سعود به خاک یمن، هیچ گاه مردم مقاوم این کشور را تسلیم نخواهد کرد و تنها نتیجه این حملات دامن زدن به نا امنی منطقه و افزایش نفرت و انزجار مردم نسبت به حکومت فاسد آل سعود را در برخواهد داشت و پرونده سیاه این رژیم را قطورتر خواهد کرد.


خطیب نماز جمعه ایلام با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب، در بحث مذاکرات هسته‌ای، اظهار داشت: باید فرامین رهبر معظم انقلاب را در مسیر مذاکره و توافق با آمریکا لحاظ کنند و قبول بازرسی از مراکز نظامی ایران نشان دهنده یک توافق بد است.


حجت الاسلام و المسلمین لطفی در پایان، بیان داشت: تیم مذاکره کننده باید مواظب دسیسه های آمریکا باشد و مراقب باشد که توافق بدی صورت نگیرد چرا که خلاف صحبت های رهبری است و خیانت به آرمان های شهدا و امام است./967/پ202/ح

ارسال نظرات