۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۸
کد خبر: ۲۶۱۱۲۰
امام جمعه موقت تهران:

آمریکا آرزوی بازدید از تأسیسات نظامی ایران را به گور خواهد برد/ ندای برائت از ظالم باید تمام عربستان را دربر گیرد

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله موحدی کرمانی با بیان این‌که آمریکایی‌ها در خصوص مذاکرات دچار توهم و ذوق زدگی شده‌اند، گفت: به آمانو و غربی‌ها می گوییم که آرزوی به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب از سوی ایران و آروزی گنجانده شدن شرط بازدید از تأسیسات نظامی ایران را به گور خواهید برد.
آيت الله موحدي کرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله محمدعلی موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به جنایت‌های عربستان در یمن، اظهار داشت: متأسفانه این جنایت‌ها از سوی دولتی صورت می‌گیرد که خود را محور کشورهای اسلامی و خادم الحرمین می‌داند.


وی با تأکید بر این که عربستان با این جنایت‌ها چهره اسلام را در جهان زشت کرده است،‌ افزود:‌ مردم جهان این جنایت‌ها را از سوی کسانی می‌بینند که سنگ اسلام را به سینه زده و به مردم توصیه می‌کنند که قرآن بخوانند.


امام جمعه موقت تهران ادامه داد: عربستان مردم یمن را به جرم این‌که می خواهند بر سرنوشت خود مسلط شوند به خاک و خون می‌کشد و اینچنین مدعیان اسلام چهره اسلام را زشت جلوه می‌دهند.


کشورهای به ظاهر اسلامی و مجامع بین‌المللی در اتفاقات یمن رسوا شدند


آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در نامه خود به جوانان غربی توصیه کردند که اسلام را از متون اصیل اسلامی بگیرند و کاری به مدعیان دورغین نداشته باشند چون اینها بیگانه از اسلام هستند.


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که در جریان یمن، کشورهای به ظاهر اسلامی رسوا شدند، افزود: مجامع بین المللی نیز در قبال اتفاقات یمن و عدم حمایت از مظلومان رسوا شدند.


دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: امروز آمریکا که در ظاهر خود را مدعی حقوق بشر جلوه می‌دهد و سنگ حقوق بشر را به سینه می‌زند نشان داد که در عمل دشمن انسانیت است.


ایران اسلامی چهره واقعی اسلام را به نمایش می‌گذارد


وی با بیان این‌که ایران اسلامی چهره واقعی اسلام را در اتفاقات منطقه به نمایش گذاشت، گفت: امروز مدعیان اسلام دست به آدم کشی می‌زنند در حالی که ایران اسلامی به فکر رساندن دارو و غذا برای مظلومان است.


امام جمعه موقت تهران وظیفه مردم عربستان در قبال جنایت‌های رژیم آل سعود در یمن را سنگین ارزیابی کرد و افزود: مردم عربستان در امتحان سختی قرار دارند و باید به آنها گفت شما که قرآن می‌خوانید چقدر به آن عمل کرده‌اید؛ قرآن اجازه سکوت در برابر ظالم را نداده است، چرا امروز اعلام تنفر از حکومت ظالم نمی‌کنید و خفقان گرفته‌اید.


ندای برائت از ظالم باید تمام عربستان را دربر گیرد


آیت‌الله موحدی کرمانی ادامه داد: البته در گوشه و کنار عربستان ندای بیزاری و برائت از رژیم آل سعود مشاهده می‌شود اما این اعلام برائت باید تمام عربستان را دربر گیرد تا سرنوشتشان همچون ایران اسلامی شود.


عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این‌که امروز حرمین شریفین در دست آل سعود اسیر است،‌ افزود:‌ باید کعبه و مدینه از دست این حکومت ظالم آزاد شود.


دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد:‌ مردم عربستان نباید بترسند و باید از این جنایتکاران ابراز تنفر کرده و کشور عربستان را که پر از ظلم و ستم شده آزاد کنند.


وی با اشاره به آیات قرآن حکومت ظالمان، فاسقان و منحرفان را تمام شده دانست و گفت: آل سعود با این جنایت هایی که انجام می‌دهد حکومتی تمام شده است.


آمریکا آرزوی بازدید از تأسیسات نظامی و به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی ایران را به گور خواهد برد


امام جمعه موقت تهران در ادامه با بیان این‌که آمریکایی‌ها در خصوص مذاکرات دچار توهم و ذوق زدگی شده‌اند، ابراز کرد:‌ سناتور آمریکایی می‌گوید توافق ما با ایران باید منوط به رسمیت شناختن اسرائیل از سوی ایران و قبول بازدید از تأسیسات نظامی باشد.


آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: ما به آمانو و طرف مقابل می‌گوییم که دست از خیال پردازی بردارند،‌ ایران همان ایرانی است که دیروز در برابر شما مقاومت می‌کرد و امروز نیز همان گونه است.


عضو مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد:‌ ایران هیچگاه رژیم صهیونیستی را که جنایت‌های بیشماری انجام داده و برای تفریح 44 غیر نظامی فلسطینی که تحت حمایت سازمان ملل بودند را به شهادت رساند، به رسمیت نمی‌شناسد. 


دبیر کل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: این جنایت اسرائیل غاصب به حدی ضد انسانی بود که واکنش تند نمایندگان اروپا را نیز به همراه داشت.


وی تصریح کرد: به آمانو و غربی‌ها می گوییم که آرزوی به رسمیت شناختن اسرائیل غاصب از سوی ایران و آروزی گنجانده شدن شرط بازدید از تأسیسات نظامی ایران را به گور خواهید برد.


امام جمعه موقت تهران با بیان این‌که اوباما در کمپ دیوید به کشورهای حوزه خلیج فارس تذکر می‌دهد که از ایران نترسید بلکه از اختلاف درونی خود بترسید، اظهار داشت: عجیب است که اوباما نیروهای ضد اسلامی را توصیه به وحدت می‌کند!


آیت‌الله موحدی کرمانی در ادامه طرح تجزیه عراق به سه دولت شیعه، سنی و کرد را محکوم کرد و گفت: آمریکا در کنار توهم سوریه بدون بشار اسد این مسأله را مطرح کرده اما این خواب‌های پریشانی است که آنها می‌بینند.


عضو مجلس خبرگان رهبری همچنین در پایان با اشاره به سالگرد رحلت حضرت آیت‌الله بهجت، خاطرنشان کرد: حضرت آیت‌الله بهجت عالمی عارف، متقی و زاهد بود و امیدواریم با رسول‌الله محشور شود./927/پ201/ب4

ارسال نظرات