۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۲۶۱۱۲۹
امام جمعه موقت اصفهان:

آل‌سعود قطعا شکست خواهد خورد/ مسؤولان از استکبار انتظار راستگویی و پایبندی به تعهدات نداشته باشند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اصفهان گفت: از شیطان بزرگ قطع امید کنید، از گرگ طمع مراقبت و چوپانی نداشته باشید، مگر دنیا فقط آمریکا و 5+1 است، ما باید یک اتحادیه جهانی در برابر استکبار قرار دهیم.
حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام محمدتقی رهبر، امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه که در مسجد امام(ره) برگزار شد، با اشاره به مسأله هسته‌ای ایران و روند مذاکرات گفت: چرا غربیها این قدر اصرار دارند این کار انجام شود؟ آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که توافق آن‌گونه که می‌خواهند انجام شود و سرمایه‌های 36 ساله ایران را پایمال کنند.

 

وی با تأکید بر این نکته که ملت‌های دیگر آسیا و جهان از انقلاب اسلامی ایران الگو گرفته‌اند، اظهار کرد: آنان به قبول توافق به ملتهای دیگر میخواهند بگویند که ایرانیها تسلیم شدند و شماها نمیخواهد دیگر حرکت خود را ادامه دهید.

 

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که جوانان ایرانی در عرصه غنی‌سازی هسته‌ای به پیشرفت دست یافته‌اند به سخنان مسؤولان آمریکا درباره توافق اشاره کرد و گفت: سخنان سنا و کنگره و تصویل قانون از سوی آنان بازیها زرگری است، بیگانه میخواهد ایران را فریب بدهد.

 

حجت‌الاسلام رهبر افزود: غربی‌ها میخواهند ایران را با مذاکرات هستهای بایکوت کنند، مذاکرات باید در چهارچوب منافع ملی باشد، مواضع رهبری و خط قرمزها باید رعایت شود، تهدید، تحریم و تحقیر نباید باشد، آمریکا اگر راست میگوید یک گلوله به ایران شکلیک کند و آن گاه ببیند که ارتش و مردم ما چه پاسخی می‌ ‌دهند، آمریکا چنین غلطی نمی‌تواند بکند.

 

وی با تأکید بر این که ملت بزرگ ایران باید در جریان مذاکرات باشد، اظهار کرد: این گزاره‌برگ یا فکت شیت ایرانی که رهبر معظم انقلاب هم اصرار داشتند که بیایید در اختیار مردم بگذارید باید منتشر شود؟ دو هزار روحانی در قم بیانیهای منتشر کردند که باید فکت شیت ایرانی منتشر شود.

 

امام جمعه موقت اصفهان گفت: پروتکل الحاقی این را میگوید که انسان هر وقت، هر جا دلش خواست بیاید ایران را ببیند، فرمانده سپاه میگوید که این چنین حقی ندارد و پروتکل الحاقی باید به تصویب مجلس برسد، ما در مذاکرات و در ساختن زندگی نباید چشم به راه غربیها باشیم.

 

وی خطاب به مسؤولان به ویژه مسؤولان مذاکره‌کننده افزود: از شیطان بزرگ قطع امید کنید، از گرگ طمع مراقبت و چوپانی نداشته باشید، مگر دنیا فقط آمریکا و 5+1 است، ما باید یک اتحادیه جهانی در برابر استکبار قرار دهیم.

 

حجت‌الاسلام رهبر در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که خانواده مورد هجوم است، اظهار کرد: برای فروپاشی خانواده بیشترین تلاش را میکنند، همین چند وقت پیش یک گروه از انگلیس به ایرانیان اعلام کردند که بچه دیگر بس است و آمریکا 350 میلیون نفوس دارد و میگویند باید به 500 میلیون برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: ما نمیگوییم خانمها در جامعه نباشند، بلکه باید کارهای مناسب شأنشان انجام دهند، نه این که در معدن کار کنند و بگویند باید همگام با مردان حرکت کنند، این افکار فمینیستی است و باید ما خانواده را به دست حوادثی که بیگانه برای ما طراحی میکند نسپاریم.

 

از طرح مسأله آمدن زنان به ورزشگاه‌ها شرم کنید

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به این که طلاق و اختلاف خانوادگی در جامعه بیداد میکنند، فساد و بیبندوباری دارد بیداد میکنند، جوانان و دختران دنبال ازدواج نمیروند، دختر و پسر دیر ازدواج میکنند و بعد از مدتی یک بچه به دنیا میآورند، خانواده را باید حفظ کرد، خانواده در سایه اخلاق و عفاف زنده میماند.

 

وی گفت: این چه ژست روشنفکری است که میگیرند و میگویند چرا اجازه نمیدهید که خانمها در ورزشگاه بیایند و اندام کسانی را که ورزش میکنند، ببینید، باید از این سخنان شرم کرد، حالا همه مشکلات حل شده  فقط همین مانده که بیاید در برخی ورزشگاهها با آن وضعیت اخلاقی نامناسب بیاید.

 

وی خاطرنشان کرد: میگویند مگر دین حجاب است، حضرت زهرا(س) باید الگوی ما باشد نه زن ماهواره و نه زن غربی، رهبر معظم انقلاب چه قدر از وضعیت فرهنگ اظهار نگرانی کند، این پنبه را از گوشتان بردارید و تنها ادعای پیروی از ایشان را نکنید، بلکه به سخنان ایشان عمل بکنید.

 

حجت‌الاسلام رهبر تأکید کرد: برای بیکاری و مواد مخدر باید مبارزه کرد، نیروی انتظامی وظیفه دارد در این مطلب وارد شود، کار فرهنگی باید کرد و نویسندگان و دانشگاهیان باید فعالیت کنند، همین حجاب و عفاف است که دشمنان را کور کرده و نمیخواهند زنان و دختران ما با چادر بیایند و چرا دولت و مسؤولان بیتوجه به مسأله فرهنگ هستند.

 

کعبه و حرمین باید از اسارت آل‌سعود نجات بیابد

وی با اشاره به برخی از مسائل یمن و با اشاره به این که آلسعود جنایت‌کار این جنایت را به نفع آمریکا انجام داد و قطعا شکست خواهد خورد، ابراز کرد: وظیفه امت اسلام است که به حکم قرآن با گروه تجاوزکار بجنگد، اول باید سفارتخانههایشان را ببندند.

 

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ما بحث عرب و عجم نداریم بلکه با یک گروه که متحد اسرائیل هستند طرف هستیم، آلسعود ایران را از اسرائیل بدتر میدانند و بعضی از این شیوخ پلید خودفروخته که الان در آمریکا هستند در کمپ دیوید اینان را دعوت کرده که متحد شوند و پشت سر آلسعود برای شکستن نهضت یمن بایستد.

 

وی گفت: آنان میبینند انقلاب اسلامی دارد روی موجها سوار است و دارد صادر میشود، کعبه و حرمین باید از اسارت این خانواده پلید آزاد شود، دولت ما هم باید همان طور که کشتی فرستادند و حمایت کردند، سفارتخانه آنان را ببندد، ما چه نیازی به آلسعود داریم؟/914/پ201/ح

ارسال نظرات