۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۶۱۲۰۸
نماینده خبرگان رهبری:

مسؤولان بیش از گذشته به فکر معیشت مردم باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان این‌که مسؤولان با کمک به تولید، نظارت و کنترل بازار بیشتر به فکر مردم باشند، گفت: انتظار داریم مسؤولان بیش از گذشته به فکر معیشت مردم باشند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در یادواره شهدای مراغه و همچنین مراسم بزرگداشت شهدای پاسدار این شهرستان اظهار داشت: ایران اسلامی امروز هرچه عزت، قدرت و سربلندی در دنیا دارد از برکت خون شهیدان است.

 


وی با بیان این‌که مردم ایران هرآنچه در توان داشتند پس از پیروزی انقلاب در عرصه های مختلف در برابر دشمنان به نمایش گذاشته اند، از مسؤولان خواست با کمک به تولید، نظارت و کنترل بازار بیشتر به فکر مردم باشند و گفت: انتظار داریم مسؤولان بیش از گذشته به فکر معیشت مردم باشند.

 


آیت الله شبستری افزود: مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی از بدو پیروزی انقلاب و پس از آن با پیروی از رهبری پیروز و سربلند بوده اند و از این پس هم در سایه رهبری ولایت فقیه قله های موفقیت و پیروزی را یکی پس از دیگری فتح خواهند کرد، باید قدرشناس این ملت وفادار به نظام بود.

 


امام جمعه تبریز با بیان این‌که جلب اعتماد و رضایت مردم تنها راه خدمت‌گزاری مسؤولان به ملت فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی است، گفت: اگر دیروز وظیفه همگان حضور در صحنه‌های نبرد حق علیه باطل بود، امروز وظیفه داریم با اقتصاد مقاومتی، همدلی و همزبانی در جهت تحقق مطالبات رهبری گام برداریم.

 


وی با اشاره به این‌که پیروی از منویات ولایت فقیه تنها راهگشای مشکلات اقتصادی و فرهنگی است، گفت: نباید حل مشکلات اقتصادی را در رفع تحریم ها گره زد، برخی معضلات اقتصادی ربطی به تحریم ها ندارد، چراکه نشأت گرفته از برخی سوء مدیریت هاست.

 


گفتنی است، این مراسم با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس و نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز همراه بود./935/پ202/ب4

ارسال نظرات