۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۲۶۱۲۳۰
استاد حوزه علمیه مازندران:

پیام بعثت، ایستادگی در برابر استکبار است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ باقر نمر روحانی برجسته شیعه عربستان، گفت: اعلام عمومی برای اعدام این روحانی بزرگ شیعه نوعی گستاخی است.
حجت الاسلام آقاجاني، استاد حوزه و دانشگاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، حجت‌الاسلام غلامرضا آقاجانی، استاد حوزه علمیه مازندران امروز در نشست بین فعالان فرهنگی شهر با تبریک فرارسیدن عید مبعث، گفت: بعثت پیامبر اسلام(ص) سرآغاز تحول عظیم در جهان و بزرگترین حادثه در تاریخ بشریت و ادیان بوده است.

 

وی افزود: هدف از بعثت رسول اکرم(ص)، اسلام و برقراری عدالت اجتماعی بوده است.

 

استاد حوز و دانشگاه با محکوم کردن مجدد جنایات آل‌سعود و کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم یمن، اظهار داشت: اگر آتش‌بس درست باشد نشانه شکست آل‌سعود است.

 

حجت الاسلام آقاجانی تصریح کرد: آمریکا و آل‌سعود در برابر فشار افکار عمومی دنیا و وحدت و ایستادگی ملت یمن مجبور شدند آتش‌بس موقت اعلان کنند.

 

وی با بیان این که آل‌سعود جنایتکار جنگی هستند، تاکید کرد: ملت مسلمان یمن، آل‌سعود را راحت نخواهند گذاشت.

 

این فعال فرهنگی خاطرنشان کرد: آل‌سعود گروهی بی‌ریشه، جاهل و نادان است که با دست خود گور خود را کنده است.

 

حجت الاسلام آقاجانی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به صدور حکم اعدام شیخ باقر نمر، روحانی برجسته شیعه عربستان، اذعان کرد: اعلام عمومی برای اعدام این روحانی بزرگ شیعه نوعی گستاخی است.

 

وی با بیان این که اجرای حکم اعدام این روحانی شیعه برای آل‌سعود گران تمام خواهد شد، گفت: آل‌سعود بدانند مسلمانان جهان ساکت نمی‌شوند.

 

استاد حوزه علمیه با طرح این سؤوال که «مدعیان حقوق بشر وابسته به صیهونیست‌ها کجا هستند؟» اظهار داشت: در ایران تا یکی از عوامل فتنه سرفه کند فریادشان بلند می‌شود اما در مورد جنایات آل‌سعود و آمریکا در یمن حرفی نمی‌زنند.

 

حجت الاسلام آقاجانی در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که پیام بعثت، ایستادگی در برابر استکبار است، از مسؤولان کشور خواست تا در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا با صلابت و شجاعت ایستادگی کنند.

 

وی با حمایت از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: آنها مورد اعتماد مردم و رهبری هستند اما آمریکا قابل اعتماد نیست.

 

این فعال فرهنگی در پایان تاکید کرد: همه تلاش و جدیت مسؤولان تنها مذاکرات هسته‌ای نباشد بلکه بیشتر به فکر مشکلات معیشتی مردم و آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی باشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات