۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر: ۲۶۱۲۵۹
نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری:

پیشرفت واقعی امت اسلامی در گرو پیروی از پیامبر اکرم است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی واعظی، آزادی واقعی انسان از بندگی غیر خدا را هدف بعثت خواند و گفت: جامعه اسلامی با پیروی از پیامبر اکرم(ص) به پیشرفت واقعی در زمینه‌های مختلف اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عرصه‌های بین‌المللی دست پیدا می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمين محمدتقي واعظي

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی واعظی، نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تبریک عید مبعث اظهار داشت: خداوند پیامبران را برای نجات انسان‌ها از منیت‌ها و خودخواهی‌ها مبعوث کرد از این‌رو بعثت پیامبر اکرم(ص) موجب احیای انسانیت، خودشناسی و خداشناسی بشر بود.

 

وی آزادی واقعی انسان از بندگی غیر خدا را هدف بعثت خواند و ابراز داشت:‌ رسول اکرم(ص)، پیامبر رحمت و نوید بخش ‌آزادی انسان از زیر باز ظلم و ستم بودند چنان که ائمه اطهار(ع) نیز این مسیر را ادامه دادند.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری به معضلات کشورهای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد:‌ امیدوارم مسلمانان از ظلم استبداد، استکبار و صهیونیسم رهایی پیدا کنند و به استقلال و عزتی که از حقوق اصلی آنها است برسند.

 

وی مبعث پیامبر اکرم(ص) را ایام الله خواند و تأکید کرد: اگر انسان خودش را با اهداف بعثت هماهنگ کند بهتر می‌تواند خودش، خانواده‌ و جامعه‌اش را از انوار الهی بهره‌مند کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظی افزود: جامعه اسلامی با پیروی از پیامبر اکرم(ص) به پیشرفت واقعی در زمینه‌های مختلف اخلاقی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و عرصه‌های بین‌المللی دست پیدا می‌کند.

 

وی به جنایات عربستان در کشور یمن اشاره و تصریح کرد: آل سعود با ادعای خادم الحرمین، بزرگترین خیانت را به اسلام و پیامبر اکرم(ص) می‌کنند و با کشتن زنان، کودکان و مردم یمن در خدمت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی قرار دارند.

 

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پروژه «اسلام علیه اسلام» دشمنان یادآور شد: سرمایه‌های مادی و معنوی عربستان که باید در خدمت اسلام و مسلمین قرار می‌گرفت از سوی آل سعود علیه اسلام و کشورهای اسلامی و در خدمت دشمنان استفاده می‌شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین واعظی افزود: آل سعود با کشتار مردم بی‌دفاع یمن و آشکار ساختن ماهیت واقعی خود در کشورهای اسلامی به منفورترین افراد منطقه تبدیل شده‌اند که امیدواریم خداوند مسلمانان را از شر آنها نجات دهد./908/ت302/ف

ارسال نظرات