۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۶۱۳۶۰
طی حکمی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه؛

امام جمعه شهرستان اردکان منصوب شد

خبرگزاری رسا ـ حجت‌الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر، طی حکمی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به امامت جمعه شهرستان اردکان منصوب شد.
سيداسماعيل شاکر حجت الاسلام سيداسماعيل شاکر سيداسماعيل شاکر حجت الاسلام والمسلمين سيداسماعيل شاکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، طی حکمی از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر به‌ امامت جمعه شهرستان اردکان منصوب شد.

 

بر اساس این گزارش مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم طی بیانیه‌ای با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی، از امام جمعه جدید اردکان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر حمایت کردند.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل شاکر، امام جمعه محترم اردکان دامت توفیقاته


با سلام و تحیات فراوان

 

احتراما انتصاب شایسته جنابعالی را که به زیور علم و تقوا و عمل صالح، حسن معاشرت و اعتماد و ارادت عموم مزین هستید، به امامت جمعه اردکان تبریک عرض نموده، توجهات خاصه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و توفیقات بیش از پیش و روز افروزنتان را از خداوند متعال خواستاریم.


بدین‌وسیله ضمن تبریک و حمایت از حضرتعالی، همگام با آحاد مردم متدین، نجیب، ولایی و شهیدپرور اردکان، از هیچ گونه تلاشی برای یاری آن مقام محترم دریغ ننموده، مطیع اوامر شما در جایگاه امامت جمعه و نمایندگی ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی خواهیم بود.


برخود فرض دانسته، از زحمات و الطاف حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد حسینی دامت برکاته در مقام امامت جمعه اردکان قدردانی نموده، طول عمر با عزت و عافیت ایشان را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نماییم.


یاد و خاطره ائمه جمعه فقید اردکان، مرحوم آیت‌الله خاتمی، مرحوم آیت‌الله بهجتی و سایر علمای عامل و شهدای واصل را گرامی می‌داریم.
والسلام علیکم و رحمة الله، هیأت رئیسه مجمع طلاب و فضلای اردکانی مقیم قم

 

شایان ذکر است، امام جمعه پیشین شهرستان اردکان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی به دلیل بیماری و کسالت از این جایگاه استعفا داده‌ بود و حجت‌الاسلام و المسلمین سیداسماعیل شاکر به امامت جمعه جدید پیشنهاد و با موافقت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حکم وی صادر شد. 845/پ203/ح

ارسال نظرات