۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۲۶۱۳۷۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی:

اجرای امینانه نیت واقفان هدف راه اندازی سامانه جامع موقوفات است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: هدف از راه اندازی سامانه جامع موقوفات در کشور اجرای امینانه و دقیق نیات واقفان است.
حجت الاسلام مصائبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه خوی که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: سامانه جامع اطلاعاتی موقوفات کشور راه اندازی شده است که خوشبختانه آذربایجان غربی به عنوان یکی از استان های پیشگام با موفقیت مراحل ثبت موقوفات را انجام داده است.

 
وی گفت: با راه اندازی سامانه جامع موقوفات اطلاعات مربوط به موقوفات و هزینه کرد آنها در دسترس است و هر کس که بخواهد می تواند از این روند آگاهی یابد.
 
 
 
حجت الاسلام مصائبی سامانه جامع موقوفات را موجب شفاف سازی امورات وقف دانست و گفت: سامانه جامع موقوفات با هدف اجرای امینانه نیت واقفان در سطح کشور راه اندازی شده است.
 
 
 
دکتر سیوانی، فرماندار خوی نیز در این مراسم ضمن تبریک بعثت نبی مکرم اسلام، اظهار کرد: مبعث پیامبر تکمیل کننده مکارم اخلاقی بود که سنت حسنه وقف نیز نمونه ای از آنهاست.
 
 
 
وی با اشاره به لزوم انجام وقف براساس نیازهای روز، افزود: وقف باید بر اساس مقتضیات زمان و نیازهای روز جامعه انجام گیرد.
 
 
 
در ادامه مراسم حجت الاسلام مقصود محمودی، سرپرست سابق اداره اوقاف و امور خیریه خوی نیز به تشریح عملکرد این اداره در مدت زمان تصدی گری خود پرداخت.
 
 
 
قرائت حکم انتصاب حجت الاسلام احمد اصغرنژاد، به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه خوی از دیگر بخش های مراسم بود.
 
 
 
در پایان مراسم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام مقصود محمودی قدردانی و حجت الاسلام اصغرنژاد به عنوان سرپرست جدید اداره اوقاف و امور خیریه خوی معرفی شد./936/پ202/ب4
ارسال نظرات