۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۲۶۱۳۸۳
مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد:

انفاق موجب برکت و فزونی مال می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد با بیان این که تلاش برای برطرف کردن مشکلات دیگران از وظایف هر مسلمانی است، گفت: باید توجه داشت که انفاق مال موجب برکت و فزونی آن می شود.
انفاق

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  خرم آباد، حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی نخستین مرکز بیماری های خاص استان در خرم آباد گفت: هر اندیشه خوبی، تبدیل به درختی تنومند می شود و برای همیشه ماندگار خواهد شد.

 

وی با بیان این که هر عملی که نزد خداوند مقبول باشد، همیشه باقی می ماند، یادآور شد: شهدا با ایثار جان خویش، نزد خداوند همیشه باقی اند.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با بیان این که ثمر انجام امور خیر از سوی باری تعالی به افراد خیر بر می گردد، بیان داشت: ثمره کار ماندگار و نیک در آن دنیا به انسان بر می گردد.

 

وی با بیان این که انفاق مال موجب برکت و فزونی مال می شود، اظهار داشت: زندگی خویش با استفاده از فرصت ها، با انفاق و انجام امور خیر باید از فرصت ها بهره مند شویم.

 

مدیرحوزه علمیه کمالیه خرم آباد یادآور شد: انجام امور خیر و تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مردم در دین مبین اسلام جایگاه والایی دارد.

 

وی در ادامه مال انسان را از فضل الهی دانست و بیان داشت: طبق احدیث و روایات باید به پرداخت انفاق مال خویش توجه داشته باشیم.

 

گفتنی است، نخستین مرکز بیماری های خاص استان لرستان، امروز با همکاری طاهره الوندی، بانوی نیکوکار لرستانی و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی لرستان در خرم آباد کنگ زنی شد./9459/پ203/ح

ارسال نظرات