۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۶۱۳۹۲
مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی:

ولایت مداری رکن اصلی طلبه انقلابی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با بیان اینکه طلاب باید مطیع ولایت و سرباز انقلاب باشند، گفت: ولایت مداری رکن اصلی طلبه انقلابی است و باید تلاش کنیم تا طلاب فارغ التحصیل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، طلبه هایی مطیع ولایت و سرباز انقلاب باشند.
حجت الاسلام قهرماني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی، مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی ظهر امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیان آذربایجان غربی اظهار داشت: الحمدالله طلاب آذربایجان غربی، طلاب بسیجی بوده و در مسیر ولایت و رهبری قدم بر می دارند.

 

وی با تأکید بر گسترش فعالیت‌های بسیج طلاب، خواستار گسترش فعالیت‌های بسیج طلاب و روحانیان در تمامی بخش‌ها به ویژه در بخش بصیرت افزایی شد.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی با اشاره به شرایط و اوضاع کنونی جهان، افزود: با توجه به نیاز دنیا به عالمان ربانی رسالت سنگین و بسیار بزرگی بر عهده حوزه‌های علمیه است. 

 

وی تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا طلاب فارغ التحصیل حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، طلبه هایی مطیع ولایت و سرباز انقلاب باشند.

 

حجت الاسلام قهرمانی اظهار داشت: طلابی که در حوزه‌های علمیه مشغول فراگیری احکام الهی هستند، باید بتوانند در جامعه امروزی نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

 

مدیر حوزه های علمیه آذربایجان غربی افزود: ولایت مداری رکن اصلی یک طلبه انقلابی است.

 

وی با تأکید بر برگزاری تجمع سالانه بسیج طلاب آذربایجان غربی، اظهار داشت: تجمع علما و طلاب بسیجی نشانگر اقتدار و عظمت بسیج طلاب است.

 

حجت الاسلام قهرمانی به اردوی زیارتی قم با حضور بیش از 850 نفر از طلاب آذربایجان غربی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور طلاب در این اردو و دیدار با مراجع عظام تقلید نمونه‌ای از همکاری بین حوزه های علمیه و سپاه پاسداران است.

 

وی با اشاره به همجواری آذربایجان غربی با سه کشور و در معرض تهدید و تهاجم بودن این استان به برنامه ریزی درباره آموزش نظامی طلاب تأکید کرد./1301/پ202/ح

ارسال نظرات