۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۲۶۱۳۹۶

رییس‌ کل دادگستری آذربایجان‌شرقی معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام مظفری به عنوان رییس کل جدید دادگستری آذربایجان شرقی معرفی و از تلاش‌های 8 ساله حجت الاسلام شریفی تجلیل به‌عمل آمد.
توديع و معارفه رييس کل دادگستري آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مراسم تودیع حجت الاسلام شریفی، رییس سابق دادگستری استان آذربایجان شرقی و معارفه حجت الاسلام مظفری ربیس جدید دادگستری استان امروز با حضور آیت الله شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و رؤسای دادگستری استان‌های خراسان رضوی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد.

 


اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم با تشکر از زحمات حجت الاسلام شریفی، گفت: این عالم فاضل در سال های ریاست در دادگستری استان، در دوران مشکلات اقتصادی همکاری های بسیاری را داشته و در جریان رسیدگی به مشکلات کارگرانی که حقوقشان 18 تا 20 ماه عقب مانده بود، اقدامات ارزشمندی داشته است.

 


وی ادامه داد: دادگستری جایگاه ویژه ای در امنیت و کاهش جرائم و مبارزه با مواد مخدر در استان داشته است، از تمام دست اندکاران امنیت که بخش عمده آن بر عهده دادگستری است، تقدیر و تشکر داریم و به ریاست جدید دادگستری حجت الاسلام مظفری خیر مقدم عرض کرده و آرزوی توفیق ایشان را داریم.

 


بنابر این گزارش، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام شریفی به اراده گزارشی از عملکرد و فعالیت های خود در طول سال‌های تصدی ریاست دادگستری استان آذربایجان شرقی پرداخت و در پایان آرزوی موفقیت رییس ‌کل جدید دادگستری استان را داشت.

 


همچنین حجت الاسلام مظفری، رییس‌کل جدید دادگستری استان در سخنانی با تشکر از حسن اعتماد رییس قوه قضائیه، اظهار داشت:  آذربایجان شرقی استانی که مهد علما، فلاسفه و ادبای شهیر جهان اسلام مانند طباطبایی ها، جعفری ها، مدنی ها و شخصیت های حی و حاضری چون آیت الله شبستری و آیت الله آل هاشم است، این استان مهد پرورش شهیدان بزرگ بوده است.

 


رییس جدید دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به اخیر بیانات رهبری ابراز داشت: رهبر انقلاب شش خصلت را برای مردم آذربایجان برشمرده‌اند، پیشرو و موقع شناس، دلیر و شجاع و مردمی که از مشکلات هراسی به دل راه نمی دهند و به معنای واقعی کلمه دین دارند.

 


وی افزود: با این اوصاف تکلیف ما دو چندان است، حضور ما در مناسب و مسؤولیت ها در گرو خدمتگزاری به مردم است و اگر خدمت نباشد، حضور در این مناسب غصب و غیر شرعی است.

 


گفتنی است، در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات چندین ساله حجت الاسلام شریفی رییس سابق دادگستری استان، حجت الاسلام مظفری به عنوان رییس کل جدید دادگستری آذربایجان شرقی معرفی شد./853/پ202/ب4

ارسال نظرات