۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۲۶۱۴۱۰

انیمیشن «اعتقاد» رشادت‌های شهدای گمنام را به تصویر کشید

خبرگزاری رسا ـ کارگردان انیمیشن «اعتقاد» گفت: انیمیشن اعتقاد که با تهیه کنندگی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به تولید رسیده، با تکنیک دو بعدی به مدت یک دقیقه و ۴۲ ثانیه با سبک رئال و سمبلیک کار شده است.
انيمشن اعتقاد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از حوزه هنری، امیر واحدی، کارگردان انیمیشن «اعتقاد» گفت: انیمیشن اعتقاد که با تهیه کنندگی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به تولید رسیده، با تکنیک دو بعدی به مدت یک دقیقه و 42 ثانیه با سبک رئال و سمبلیک کار شده است؛ انیمیشن اعتقاد در ژانر جنگی (دفاع مقدس) اجرا شده است.

 

وی با اشاره به نحوه تولید انیمیشن فوق گفت: به ازای هر ثانیه 25 فریم با تکنیک طراحی دستی و هاشور اجرا و بعد از مرحله اسکن در نرم افزار فتوشاپ رنگ اضافه گردیده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در کل 50 درصد کار به صورت طراحی دستی و 30 درصد توسط فتوشاپ و مابقی در برنامه‌های افترافکت، تری دی مکس و پریمایر کار شده است.

 

واحدی درباره خلاصه داستان این انیمیشن نیز گفت: یک جفت پوتین، توسط رزمنده‌ای (به صورت نامرئی که در جلوی دوربین دیده نمی‌شود) با هویتی که سرباز به پوتین‌ها می‌بخشد، مقتدرانه برای دفاع و نبرد وارد جبهه جنگ می‌شوند ولی پوتین‌ها با دیدن واقعیت جنگ که کشته شدن و هلاک شدن است، از ادامه راه باز می‌مانند.

 

وی در پایان اضافه کرد: هدف از طرح این موضوع در ساخت انیمیشن، تجدید خاطره و یادآوری رشادت‌ها و جان فشانی‌های رزمندگان به ویژه شهدای گمنام است./998/د101/ف

ارسال نظرات