۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲
کد خبر: ۲۶۱۴۳۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

آل سعود در کشتار مردم بی گناه ادامه دهنده راه صهیونیست ها است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به جنایات آل سعود در یمن، گفت: این رژیم فاسد و جنایت کار در کشتار مردم بی گناه ادامه دهنده راه صهیونیست ها است
آيت الله نورمفيدي، نماينده ولي فقيه گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان امروز در جمع مردم شهر فراغی این استان با بیان این که همه مسلمانان، بعثت و معراج پیامبر گرامی اسلام (ص) را قبول دارند، گفت: این دو واقعه، عامل وحدت مسلمانان هستند بنابراین باید با همه وجود به دنبال او حرکت کنیم و در برابر کسانی که خواهان لطمه به پیامبر (ص)، صف واحد باشیم.

 

وی، با بیان این که در روز بعثت، رابطه بین آسمان و زمین خاتمه یافت، خاطرنشان کرد: از چنین روزی، همه مردم باید دست به سوی چنین انسانی دراز کنند و پشت سر او به راه بیفتند. 

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر این که باید به دستور الهی درباره همدلی و وحدت بین مسلمانان عمل کنیم، اظهار داشت: شیطان خواهان تفرقه و جنگ بین مسلمانان است و کسی که بر شیپور اختلاف بین شیعه و سنی بدمد، به طور قطع، راه شیطان را برگزیده است.

 

وی با اشاره به این که همه مسلمانان پیرو پیامبر هستند، غیر از آن ها که با رفتارشان تیشه به ریشه اسلامی می زنند، خاطرنشان کرد: دشمن به جان اسلام افتاده و با شیعه و سنی مخالف است و امروز همه مسلمانان مکلف هستند وحدت را همانند نماز خود حفظ کنند زیرا تفرقه، ساخته دشمن و برای نابودی اسلام است.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که وحدت خواست خدا و پیامبر است و باعث قدرت مسلمانان می شود، افزود: در استان ما باید خدا را شکر کنیم که دشمن نتوانست اختلاف مذهبی درست کند یا از راه اختلاف مذهبی نزاع به وجود بیاورد.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان مجدد این که خدا را شکر می کنیم که این وحدت رعایت می شود، خاطرنشان کرد: اختلاف مذهب نباید باعث شود ما در مقابل هم قرار بگیریم زیرا دشمن تلاش دارد اختلافات مذهبی تنازع شود و این دام دشمن است

 

امام جمعه گرگان در بخش دیگری از سخنان خود، پیوند بنده با خالق هستی را شیرین و لذت بخش دانست و گفت: طبق فرمایش نبی مکرم اسلام(ص)، انسان فقط در سه حالت از عبادت و بندگی لذت می برد.

 

آیت الله نورمفیدی افزود: بندگی در این است که هیچکس بیشتر از ذات اقدس الهی و پیامبر (ص) برای او محبوب نباشد، دوستی او رنگ و بوی الهی داشته باشد و همزمان، به طاغوت کفر بورزد و به خدا ایمان داشته باشد. 

 

وی با اشاره به جنایت آل سعود در یمن، خاطرنشان کرد: طبق این فرمایش پیامبر(ص)، نمی توانیم این رژیم آدم کش را که بمب بر سر کودکان، زنان و مردان بیگناه یمن می ریزد، دوست داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان های گلستان و گیلان ادامه داد: باید دشمن خونی رژیمی باشیم که چنین جنایت هولناکی مرتکب می شود و با اسرائیل، دشمن قسم خورده مسلمانان، دوست است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات