۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۲۶۱۵۴۳
امام جمعه موقت اهواز:

امروز جهان شاهد خوار و ذلیل شدن مستکبران است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، اظهار داشت: امروز شاهد خوار و ذلیل شدن مستکبران یکی پس از دیگری هستیم و به یقین اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمين احمد رضا حاجتي امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به ظلم ستیزی مردم یمن، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)، تحولی بزرگ در جهان ایجاد کرده، که آثار آن به تدریج در کشورهای مسلمان در حال نمایان شدن است.

 

وی با بیان این که برکات خون با ارزش شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس را باید در آینده جستجو کرد گفت: امروز مردم یمن رهرو ظلم ستیزی انقلاب اسلامی ایران هستند؛ رییس شبکه المسیره یمن اعلام می کند که ما راه و هویت خود را پیدا کرده و درس ظلم ستیزی را حضرت امام خمینی(ره) آموختیم و به ایشان اقتدا کردیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه، دوران کنونی را دوران معرفت شناسی دانست و گفت: مسلمانان باید نسبت به امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی معرفت و بصیرت داشته باشند؛ امام راحل در اوایل انقلاب فرمودندکه امروز جهان تشنه اسلام ناب محمدی(ص) است و اکنون ما شاهد این هستیم که انقلاب اسلامی دریچه نور امید را بر این جهان باز کرد.

 

امام جمعه موقت اهواز فرمایش قاطعانه امام راحل مبنی بر اینکه اسلام ابرقدرت ها را به خاک ذلت کشانده است را یادآور شد و افزود: امروز شاهد خوار و ذلیل شدن مستکبران یکی پس از دیگری هستیم و به یقین اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد.

 

وی با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه اسلام موانع داخل و خارج خود را یکی پس از دیگری برطرف می کند، خاطر نشان کرد: دشمنان بدانند که امام راحل راهبردها و رهنمودهای عظیمی را برای ملت بزرگ اسلامی مشخص کرده بنابراین ملت عظیم ایران هرگز ظلم را نمی پذیرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی به اهمیت ولایت پذیری و امات اشاره کرد و گفت: این دوران، دوران امامت و ولایت است و مشکل اصلی استکبار جهانی همین مسأله امامت است./9454/ت302/ش

ارسال نظرات