۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۲۶۱۵۵۷
آیت الله نظری خادم الشریعه در جریان عیادت رییس سازمان انرژی اتمی:

دستیابی ایران به فناوری هسته ای مرهون حمایت ها و هدایت های رهبر معظم انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان صبح امروز و به هنگام ترخیص از بیمارستان از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.
عيادت رييس سازمان انرژي اتمي از آيت الله نظري عيادت رييس سازمان انرژي اتمي از آيت الله نظري عيادت رييس سازمان انرژي اتمي از آيت الله نظري عيادت رييس سازمان انرژي اتمي از آيت الله نظري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دکتر علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی کشورمان صبح امروز درحین ترخیص از بیمارستان از آیت الله نظری خادم الشریعه عیادت کرد.

 

آیت الله نظری خادم الشریعه در این دیدار خطاب به رییس سازمان انرژی اتمی گفت: شما عنصر مفید و تأثیر گذار و از خاندان علم و فضیلت هستید و من برای توفیق و عزت شما به ویژه در امر خطیر انرژی هسته ای دعا می کنم.

 

وی در این در این دیدار با تجلیل از خدمات رییس و کارکنان سازمان انرژی اتمی در رونق و توسعه این علوم خاطرنشان کرد: دستیابی کشورمان به فناوری صلح آمیز هسته ای مرهون حمایت های بسیار ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایستادگی ملت بزرگ ایران و همچنین تلاش شبانه روزی دانشمندان و نخبگان کشورمان است.

 

علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی نیز در این عیادت خطاب به آیت الله نظری خادم الشریعه گفت: شما از برکات روحانیت و نفس و وجودتان برای عزت و عظمت اسلام و تشیع بسیار ارزشمند است./950/پ202/ج

ارسال نظرات