۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۲۶۱۵۸۵
جانشین فرمانده سپاه استان بوشهر:

رسانه نقش بسزایی در تنویر افکار عمومی دارد

خبرگزاری رسا ـ جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: رسانه در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی داشته و ما بایستی در راستای اعتلای نظام اسلامی از این ابزار قدرتمند بیشترین بهره را ببریم.
سرهنگ حميد خرمدل، فرمانده سپاه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حمید خرمدل، جانشین فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در نشست شورای بسیج رسانه سپاه امام صادق(ع) که با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات فرماندهی سپاه امام صادق(ع) برگزار شد، گفت: رسانه در تنویر افکار عمومی نقش بسزایی داشته و ما بایستی در راستای اعتلای نظام اسلامی از این ابزار قدرتمند بیشترین بهره را ببریم.

 

سرهنگ خرمدل به نعمت های بزرگ خداوند متعال به کشور ایران اسلامی به واسطه برقراری حکومت دینی اشاره کرد و افزود: امنیت و اتحاد و همدلی مردم و مسؤولان در سایه ولایت فقیه از جمله این نعمات است که رسانه ها رسالت سنگینی در جهت معرفی این نعمات در بین لایه های مختلف اجتماع بر عهده دارند.

 

وی در ادامه به جنایات آل سعود علیه مردم مظلوم یمن اشاره کرد و بیان داشت: ما بایستی با استفاده از ظرفیت های موجود در استان بویژه رسانه‌های دیداری و شنیداری در جهت اطلاع رسانی به موقع از این جنایات وحشیانه، دوشادوش رسانه ملی از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

 

عبدلله نجفی، مسؤول بسیج رسانه استان نیز به تبیین اهداف و عملکرد بسیج رسانه استان پرداخت و در پایان نیز انتخابات شورای بسیج رسانه استان برگزار و نوشاد نوشادی به عنوان رییس شورای بسیج رسانه استان معرفی شد./833/پ203/ح

ارسال نظرات