۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۲۶۱۵۸۶
امام جمعه موقت اهواز:

تدابیر رهبر انقلاب و مقاومت ملت ایران، آمریکا را به انحطاط کشانده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز گفت: آمریکا برای نجات از جبهه مقابله با ایران اسلامی به توافقات مذاکره نیاز مبرم دارد و به یقین رسیده که در مقابل ملت عظیم ایران شکست خواهد خورد.
حجت الاسلام و المسلمين حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که اگر نیاز آمریکا به مذاکرات بیشتر از ما نباشد، کمتر نیست، اظهار داشت: آمریکا برای نجات از جبهه مقابله با ایران اسلامی به این توافقات مذاکره نیاز مبرم دارد چرا که به یقین رسیده که در مقابل ملت عظیم ایران شکست خواهد خورد.

 

استاد حوزه علمیه و دانشگاه، تهدیدهای نظامی اخیر آمریکا علیه ایران را کاری احمقانه و بی فایده دانست و گفت: اینکه آمریکا بر سر میز مذاکره با ایران بنشیند و از سوی دیگر تهدید نظامی کند، قطعاً کار به جایی نخواهد برد.

 

وی شکست های متعدد استکبار جهانی در کشورهای مختلف را یادآور شد و گفت: آمریکا وارد جبهه های متعددی شد که عکس نتیجه ای را که خواهانش بود گرفت، از مصادیق این جبهه ها حمایت از تروریستها در عراق و سوریه، حمایت از عربستان در کشتار مردم مظلوم یمن و دیگر جنایات هستند که با شکستی جدی مواجه شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ادامه داد: قطعا آمریکا نمی خواهد که جبهه جدید نظامی برای مقابله با ایران بسازد چرا که به یقین رسیده است ملت ایران در برابر همه فشارها مقاومت می کند و هرگز زیر بار ذلت نمی رود؛ آنچه که امروز آمریکا را از صحنه های بین المللی فاصله داده و به انحطاط کشانده، تدابیر رهبر معظم انقلاب و مقاومت مردم ایران است.

 

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه متاسفانه مسؤولان و تیم مذاکرات نسبت به این تهدیدها برخورد جدی و قاطعانه ای نداشتند اظهار داشت: مسؤولان سیاست خارجه باید به طرف مقابل بفهمانند که با تهدید نمی شود به توافق رسید و این گونه توافقات که با تهدیدهای نظامی همراه باشند هیچگونه ارزشی ندارند.

 

وی با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کار متولیان سیاست های خارجه قرار گیرد خاطرنشان کرد: تیم مذاکر کننده باید این نکته را مورد توجه خود قرار دهند که مورد اعتماد رهبر معظم انقلاب هستند پس باید خطوط قرمزی که ایشان مشخص فرمودند را نصب العین قرار دهند و با اقتدار کامل از حقوق ملت ایران اسلامی دفاع کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان به حفظ عزت ملی و اقتدار نظام اشاره کرد و گفت: آمریکا هیچگاه از زیاده خواهی ها و تهاجمات ضد حقوق بشری خود دست نخواهد کشید بنابراین انتظار می رود تیم مذاکره کننده تسلیم زیاده خواهی های طرف مقابل نشود تا عزت و اقتدار ملی حفظ شود./9454/ت302/ب4

ارسال نظرات