۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۶۱۶۲۱

برنامه های سفر رییس جمهور به آذربایجان‌شرقی اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی با تشریح برنامه‌های سفر حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی به تبریز، گفت: دیدار با مردم تبریز در ورزشگاه باغشمال این شهر از اصلی ترین اهداف سفر هیأت دولت به استان است.
جبارزاده، استاندار آذربايجان شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی به تشریح برنامه های سفر دو روزه رییس جمهور به استان پرداخت و اظهار داشت: دیدار دکتر روحانی با اقشار مختلف مردم استان و تبریز در اصلی ترین هدف و برنامه سفر هیأت دولت به آذربایجان شرقی است.


وی با بیان این‌که دکتر روحانی روز چهارشنبه در ورزشگاه باغشمال با مردم دیدار می کند، خاطرنشان کرد: دیدار عمومی رییس جمهور با مردم از ساعت 9 و 45 دقیقه قبل از ظهر روز چهارشنبه 30 اردیبهشت ماه جاری در ورزشگاه تختی(باغشمال) تبریز آغاز می شود.


جبارزاده دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، برگزیدگان، طلاب و روحانیان، سرمایه گذاران و تولیدکنندگان را از دیگر برنامه های سفر رییس جمهور عنوان کرد و گفت: پایان سفر در روز پنج شنبه با نشست خبری با اهالی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های دیداری و شنیداری خواهد بود.


استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از اعزام نمایندگان ویژه رییس جمهوری به شهرستان های استان خبر داد و گفت: نمایندگان دکتر روحانی با حضور در تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی مسائل و مشکلات مربوط به هر شهرستان را بررسی خواهند کرد و در جلسه هیأت دولت انعکاس خواهند داد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مردم آذربایجان‌شرقی به میهمان‌نوازی مشهورند، اظهار داشت: همواره در سفرهای مسؤولان نظا
م به استان شاهد استقبال بی نظیر مردم از آنها بوده ایم و این استقبال ها به نوعی حمایت از نظام و انقلاب و راه مقدس شهدا است.


جبارزاده با بیان این‌که امروز دنیا هر حرکتی را که در جمهوری اسلامی اتفاق می افتد به دقت رصد می‌کند، افزود: مردم ما در هر مقطعی نشان داده اند که حامی و پشتیبان نظام و انقلاب هستند و ان شاءالله در سفر رییس جمهوری به تبریز هم این پشتیبانی را نشان خواهند داد.


استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به این که جمهوری اسلامی در شرایط خاص و ویژه ای قرار دارد، خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی رو در روی استکبار جهانی قرار گرفته و هر چه پایه های مردمی نظام تقویت شود تأثیر مهمی در تحقق اهداف انقلاب و یأس و ناامیدی دشمنان خواهد داشت.


جبارزاده خواستار حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید شد و گفت: تمام هم و غم ما این است که خادم خوبی برای مردم قدرشناس آذربایجان باشیم، امیدواریم سفر استانی هیأت دولت سفری پرخیر و برکت برای استان باشد و مردم استان شاهد دستاوردهای این سفر در روزها و سال های آینده باشند.


وی با بیان این‌که فهرستی از پروژه های استان که امکان بهره برداری از آنها در دو سال آینده با تخصیص اعتبارات مورد نیاز وجود دارد، تهیه شده که در این سفر تقدیم رییس جمهوری خواهد شد، گفت: همزمان با سفر استانی هیأت دولت، تعدادی از پروژه های عمرانی که امکان بهره‌برداری از آنها وجود دارد، افتتاح خواهد شد./935/پ202/ح

ارسال نظرات