۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۲۶۱۶۵۲

ایجاد 60 زائرسرا در خراسان رضوی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مشهد گفت: تعداد زائرسراهایی که بنیاد زائر خراسان رضوی نسبت به ایجاد آن اقدام کرده، حدود 60 زائرسرا است.
حرم رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در دیدار با اعضای بنیاد زائر کل کشور که  ظهر امروز در دفتر وی برگزار شد، بابیان این که اولویت باید با زائران محروم باشد، اظهار کرد: زائران محرومی که تاکنون موفق به زیارت امام رضا(ع) نشده اند، نسبت به سایرین در اولویت قرار دارند.

 

وی با اشاره  به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احداث زائرسراهای ارزان قیمت، تصریح کرد: شهردار مشهد در راستای فرمایشات رهبری، توانسته با ارائه زمین برای ساخت زائرسراهای ارزان قیمت برای زائران محروم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهد.

 

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: تعداد زائرسراهایی که بنیاد زائر خراسان رضوی نسبت به ایجاد آن اقدام کرده، حدود 60 زائرسرا است و همچنین تاکنون 32 استان برای احداث زائرسرای ارزان قیمت و رفاه حال زائران اقدام کرده اند.

 

آیت الله علم الهدی افزود: افق ایجاد تخت‌ها برای زائرسراهای ارزان قیمت حدود 30 هزار تخت بوده که با همکاری و طرح شهرداری و شورای اسلامی شهر، این تعداد به  60 هزار تخت افزایش یافته است.

 

 وی با بیان  این که دولت و مسؤولان استانی باید اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند، ادامه داد: زیارت زائران محروم مورد رضایت امام رضا(ع) است بنابراین باید اقدامات جدی درجهت  پیشبرد بیشتر و ساخت زائرسراهای ارزان قیمت انجام شود./844/پ203/ب5

 

ارسال نظرات