۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷
کد خبر: ۲۶۱۶۶۴
عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید نماینده مردم قم در مجلس از خبرگزاری رسا

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در خبرگزاری رسا از نزدیک در جریان روند فعالیت های خبری این رسانه حوزوی قرار گرفت.
ديدار مديرعامل و معاونان خبرگزاري رسا با نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ديدار مديرعامل و معاونان خبرگزاري رسا با نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي بازديد اميرابادي نماينده مردم قم از خبرگزاري رسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با حضور در خبرگزاری رسا با مدیرعامل، دبیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی دیدار و گفت وگو کرد.

 

در این دیدار که عصر امروز در محل دفتر مرکزی خبرگزاری رسا در قم برگزار شد، امیرآبادی از بخش های مختلف این رسانه حوزوی بازدید کرد و در جریان فعالیت آن قرار گرفت.

 

نماینده مردم قم در این دیدار فعالیت های خبرگزاری رسا را سودمند ارزیابی کرد.

 

این نماینده مجلس خواستار حضور فعال و تاثیر گذار نیروهای دلسوز و انقلابی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی شد.

 

امیرآبادی همچنین با اشاره به مذاکرات هسته ای، نسبت به ترفند و حیله طرف های مقابل هشدار داد و خواستار هوشیاری بیش از پیش تیم مذاکره شد.

 

گفتنی است، در ابتدای این دیدار نیز حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا گزارشی کوتاهی از فعالیت های خبری این رسانه حوزوی ارائه کرد.

 

حجت الاسلام محققی، آقای امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی را شخصیتی مردمی، ساده زیست و آشنا به مشکلات مردم توصیف کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات