۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۲۶۱۶۹۵
مدیر حوزه علمیه ایلام:

روحیه مقاومت،‌ مرهون دوران دفاع مقدس است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس سبب شده که روحیه مقاومت همیشه در جامعه باقی بماند.
مدير حوزه علميه ايلام

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام مراد بیگی، مدیر حوزه علمیه ایلام، بعدازظهر امروز با حضور در جلسه شورای بسیج استانی طلاب و روحانیان، عنوان داشت: ایثار شهدا در دوران دفاع مقدس سبب شده که روحیه مقاومت همیشه در جامعه باقی بماند.


حجت الاسلام مراد بیگی با توجه به فرارسیدن ایام آزاد سازی خرمشهر از سوی رزمندگان اسلام، تصریح کرد: شهدا گنجینه ها و نعمت هایی برای جامعه هستند که امنیت و اقتدار ایران در منطقه مرهون خون پاک شهدا است.


وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان در تمام عرصه ها باید فعال باشند، همان طور که شهدای روحانی در کنار سایر شهدا چه در پشت جبهه و چه در خط مقدم از مرز و بوم خود دفاع می کردند از این رو باید در این عرصه نیز روحانیان با الگو گرفتن از شهدا در تمام زمینه ها نقش داشته باشند.


مدیر حوزه علمیه ایلام با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب، بیان داشت: از سوی دشمن خطرات بسیار جدی متوجه ایران می باشد از این رو باید مراقب حربه های دشمن بوده و سعی کنیم با برگزاری مراسمات و یادواره های شهدا فضای جامعه را عطر آگین و دشمنان را از تحقق اهدافشان نا امید کنیم.


گفتنی است این جلسه در خصوص برنامه ریزی و هماهنگی های، ویژه برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر  است که به همت طلاب و روحانیان اجرا خواهد شد که در ساختمان جلسات مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج)، برگزار شد./857/د102/ب4

ارسال نظرات