۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
کد خبر: ۲۶۱۷۰۸
پس از انتشار نامه رهبر معظم انقلاب صورت گرفت؛

استقبال گسترده جوانان اروپایی برای آشنایی با اسلام ناب

خبرگزاری رسا ـ معاون امور بین الملل جامعه المصطفی به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: پس از این پیام ارزشمند درخواست های بسیاری برای آشنایی با اسلام ناب به وجود آمده است.
جامعه المصطفي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام میر فاطمی، معاون بین الملل جامعه المصطفی العالمیه امروز در دیدار مدیر حوزه علمیه مازندران، با بیان این که در حال حاضر 30 هزار طلبه خارجی در این مجموعه مشغول تحصیل هستند، گفت: نیمی از این طلاب خارجی در داخل کشور مشغول تحصیل هستند.

 

وی با بیان این که تاکنون 40 هزار نفر در جامعه المصطفی فارغ التحصیل شدند، افزود: توسعه و تقویت مراکز و نمایندگی های جامعه المصطفی در داخل و خارج یکی از سیاست های مهم این مجموعه است.

 

حجت الاسلام میرفاطمی از توسعه مراکز و نمایندگی های جامعه المصطفی در استان ها خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر جامعه المصطفی در برخی استان ها فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

معاون بین الملل جامعه المصطفی در ادامه سخنان خود به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان اروپا و آمریکای شمالی اشاره کرد و گفت: پس از این پیام ارزشمند درخواست های بسیاری برای آشنایی با اسلام ناب به وجود آمده است.

 

وی با بیان این که باید از هر هزار مسلمان یک طلبه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود دو میلیارد مسلمان در سراسر جهان، باید دو میلیون طلبه داشته باشیم.

 

حجت الاسلام میرفاطمی با بیان این که امروز دشمنان تلاش می کنند یک ترکیب کاملاً وهابی را در کشورهای منطقه و جهان طراحی کنند، افزود: در چنین شرایطی رسالت جامعه المصطفی در تربیت طلاب توانمند و مبلغ بسیار حائز اهمیت است.

 

وی با اشاره به این که امروز در کشوهای اروپایی حتی اجازه دریافت شبکه های کشورمان را نیز به مردم آن کشور نمی دهند، گفت: باید برای شناخت جمهوری اسلامی و گفتمان انقلاب و انتقال آن به دیگر مردم جهان از همه ظرفیت های تبلیغی استفاده کنیم.

 

معاون بین الملل جامعه المصطفی با بیان این که امروز باید اسلام ناب را به زبان روز دنیا به ملت های مختلف ارائه کنیم، تصریح کرد: امروز این استقبال و درخواست از سراسر جهان وجود دارد و جامعه المصطفی تلاش می کند تا پیام واقعی اسلام ناب را به دنیا برساند./950/پ202/ب1 

ارسال نظرات