۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۳:۲۷
کد خبر: ۲۶۱۷۲۴

یادواره شهدای مدرسه علمیه الهادی قم برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای مدرسه علمیه الهادی قم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد مهدی مالا میر اولین شهید روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) در قم برگزار شد.
يادواره شهدا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، یادواره شهدای مدرسه علمیه الهادی قم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد مهدی مالامیر نخستین شهید روحانی مدافع حرم حضرت زینب(س) شب گذشته با حضور جمعی از اساتید حوزوی، مسؤولان و طلاب در مدرسه علمیه الهادی قم برگزار شد.
 
گفتنی است در حاشیه این یادواره، نمایشگاهی به مناسبت برگزاری این یادواره و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در مدرسه علمیه الهادی قم طراحی شده بود.
 
شایان ذکر است در این مراسم دکتر محسن نصری به عنوان راوی خاطرات جنگ، حجت الاسلام مالامیری پدر شهیدمحمدمهدی مالامیری و حجت الاسلام محمد میرزا محمدی به عنوان سخنران حضور داشتند.
 
نصری با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و شهدا گفت: اولین و مهم ترین مسأله ای که علت پیروزی شهدا اعتماد به خداوند بود و این چیزی است که دشمن تلاش می کند این اعتماد به خدا را از مردم بگیرد.
 
در ادامه مراسم پدر شهید مالامیری با توجه به خاطراتی از این شهید مدافع حرم خاطرنشان کرد: از ویژگی های شهید مالامیری دائم الوضو بودن و طهارت همیشگی بود و با توجه به این مسأله پیشرفت های زیادی در عرصه های مختلف داشت.
 
در پایان این یادواره حجت الاسلام مالامیری با اشاره به ویژگی های شاخص معصومین(ع) یاد آور شد: از بارزترین ویژگی های ائمه اطهار(ع) توجه به جلب رضایت خداوند بود که شهدای دفای مقدس در راه اهل بیت(ع) قدم بر می داشتند.
 
وی از دیگر ویژگی شهدا دفاع مقدس را بصیرت بیان کرد و گفت: شهدا تلاش می کردند که اهل بیت(ع) را راهنمای خود قرار دهند و یکی از ویژگی های شهدا بصیرت بالا بود که از خصوصیات بارز اهل بیت(ع) است./1322/پ202/ف
ارسال نظرات