۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۶۱۷۷۱
کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دلفان خبر داد؛

نام نویسی 120 نفر از مبلغان شهرستان دلفان در سامانه سجام

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دلفان از نام نویسی 120 نفر از مبلغان خواهر و برادر این شهرستان در سامانه سجام خبر داد و گفت: این کار به منظور برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی مبلغان در راستای اعزام مبلغ صورت می گیرد.
سامانه سجام

امین فاضلی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دلفان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به ضرورت نام نویسی مبلغان در سامانه سجام بیان داشت: این کار به منظور برنامه‌ریزی و مدیریت فرهنگی مبلغان در راستای اعزام مبلغ صورت می گیرد.

 

وی تصریح کرد: در راستای ساماندهی فعالیت‌های تبلیغی مبلغان همچون اعزام عمومی به مناطق تبلیغی، مساجد، ادارات و دریافت سابقه تبلیغی برای مبلغان، نام نویسی آنان در سامانه سجام ضروری است.

 

فاضلی با اشاره به نام نویسی اعضای شبکه تبلیغی شهرستان دلفان در سامانه سجام گفت: تاکنون 120 نفر از مبلغان خواهر و برادر دلفان در این سامانه نام نویسی کرده اند.

 

وی داشتن اطلاعات کافی و به روز را رمز موفقیت در انجام امور فرهنگی دانست و اظهار داشت: این‌گونه برنامه ریزی‌های فرهنگی می‌تواند موجب رشد و تعالی فرهنگی جامعه باشد.

 

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به این‌که خواهران مبلغ دلفان کمتر نسبت به نام نویسی در سامانه سجام اقدام می‌کنند، افزود: امید است این افراد با سازمان تبلیغات همکاری بیشتری داشته باشند.

 

فاضلی با اشاره به اعزام مبلغ در ایام گوناگون سال خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت در مساجد، ادارات، مدارس و همکاری در برگزاری مراسم مذهبی در مناسبت­های گوناگون از جمله فعالیت مبلغان اعزامی است.

 

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی دلفان همکاری مبلغان با ستاد تسهیلات نوروزی و برگزاری کلاس‌های طرح اوقات فراغت ویژه نسل جوان و نوجوان را از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی بیان کرد./9459/ت302/ح

ارسال نظرات