۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۶۱۷۹۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

حمایت از مردم یمن خط قرمز ما است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی بابیان این‌که کشوری که دارای بحران‌های داخلی است به انسجام و همگرایی نیاز دارد، گفت: حمایت از مردم یمن خط قرمز ما است؛ مردم یمن بدانند با صبوری و مقاومت به پیروزی خواهند رسید.
حجت الاسلام کاظم لطفيان مديرکل سازمان نتبليغات اسلامي بيرجند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت‌الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، ظهر امروز در تجمع عماریون خراسان جنوبی با اشاره به هدف آل سعود از تجاوز و خونریزی در یمن، گفت: حمایت از مردم یمن خط قرمز ما است و مردم یمن باید بدانند با صبوری و مقاومت به پیروزی خواهند رسید.

 

وی افزود: امروزه با وجود سه جریان استکباری مسیحی صهیونیستی، یهودی صهیونیستی و اسلام آمریکایی که همان وهابیت، طالبان یا داعش در قالب جریان تکفیری یا ثقفی هستند، در یمن شاهد جنگ نابرابر هستیم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: منافع رژیم صهیونیستی در منطقه کاملا روشن است آنان از اتحاد و انسجام مسلمانان احساس خطر می‌کنند.

 

 حجت‌الاسلام لطفیان ادامه داد: با توجه به تحولاتی که در کشور یمن اتفاق افتاد، مردم به خودآگاهی و رشد سیاسی نائل شدند و دست به انقلاب داخلی زدند که منجر به فرار رییس‌جمهور یمن شد، آل سعود به او پناه داد و این جنگ را علیه ملت یمن به راه انداختند.

 

وی با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله یمن اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: « قطعا در این جنگ شکست با آل سعوداست» و حتماً هم همین‌طور خواهد شد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: علت سکوت برخی جوامع اسلامی مانند اردن و قطر واضح است زیرا منافع آن‌ها در دست استکبار جهانی و آل سعود است اما برخی دیگر از کشورهای اسلامی مانند ایران، عراق و افغانستان موضع قاطع خود را در حمایت از مردم مظلوم یمن اعلام داشته‌اند.

 

 حجتالاسلام لطفیان افزود: سازمان‌های بین‌المللی نیز با توجه به این‌که منافع رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را تأمین می‌کنند این اقدامات ضد بشری را به‌طور غیررسمی محکوم کرده‌اند اما این که تاکنون مجمع سازمان ملل در حمایت از مردم یمن تشکیل نشده به دلیل حاکمیت رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بر مجامع بین‌المللی است.

 

وی به عاقبت جنگ و خونریزی علیه مردم مظلوم یمن اشاره کرد و گفت: به‌طورقطع همان‌طور که رهبر انقلاب پیش‌بینی کرده‌اند پیروزی از آن مردم یمن است و امروز ما شاهد هستیم که آنچه در داخل کشور یمن رقم می‌خورد همگرایی مردم است.

 

 مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، اتحاد مردم را رمز پیروزی در یمن دانست و افزود: با توجه به انسجام و اتحاد بر پایه اعتقادات اسلامی که در یمن شاهد هستیم و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، پادگان‌های کشور پر از امکانات و سلاح نظامی است که به‌موقع از آن‌ها استفاده و اقدام خواهند کرد.

 

حجت‌الاسلام لطفیان بابیان این که کشوری که دارای بحران‌های داخلی است به یک انسجام همگانی نیاز دارد، یادآور شد: با توجه به توانمندی که در مردم سخت‌کوش یمن وجود دارد تاکنون در مبارزات موفق بود و از این ‌پس از هم با صبوری و مقاومت موفق خواهند شد./968/پ202/ب5

ارسال نظرات