۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۶۱۸۰۸
در آستانه سفر هیأت دولت؛

نشست هماهنگی خبرنگاران آذربایجان‌شرقی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نشست هماهنگی سفر رییس جمهوری اسلامی ایران و اعضای هیأت دولت به استان آذربایجان شرقی با حضور مدیران مسؤول و اصحاب رسانه در تبریز برگزار شد.
سفر رييس جمهور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، طاهره قیومی، رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری امروز در نشست هماهنگی خبرنگاران آذربایجان‌شرقی که در آستانه سفر رییس جمهور به استان ترتیب یافت، اظهار داشت: انتظار می رود با تلاش خبرنگاران بازتاب سفر به نحو مطلوب و شایسته انجام شود.


وی از خبرنگاران و اصحاب رسانه درخواست کرد با رعایت اصول و قوانین خبرنگاری حرفه ای و با انسجام و حضور قاعده‌مند به انتشار اخبار بپردازند و خاطرنشان کرد: همیشه نقش خبرنگاران در انعکاس رویدادها و وقایع در مقاطع حساس بی بدیل و سرنوشت ساز بوده است.


رییس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: دیدار عمومی با مردم اقشار مختلف مردم استان به عنوان
نخستین برنامه دکتر روحانی در این سفر است که از ساعت 9:30 فردا چهارشنبه 30 اردیبهشت در ورزشگاه تختی تبریز برگزار می‌شود.


قیومی دیدار با علما، ایثارگران، نخبگان، روحانیان و شرکت در جلسه توسعه و سرمایه‌گذاران استان را از دیگر برنامه‌های رییس جمهور در سفر استانی به ت
بریز اعلام کرد و گفت: دکتر روحانی در دومین روز سفر به تبریز ضمن افتتاح چند پروژه استانی، از یک طرح در حوزه فرهنگ و هنر نیز بازدید خواهد کرد.


وی با بیان اینکه جلسه شورای اداری استان بعد از ظهر پنجشنبه با حضور رییس جمهور برگزار می‌شود، افزود: آخرین برنامه دکتر روحانی در این سفر، حضور در نشست خبری با خبرنگاران استانی است که شخص ایشان نیز تأکید ویژه‌ای بر روی این برنامه دارند.


گفتنی است، در این نشست برای حضور و سؤال خبرنگاران در مصاحبه مطبوعاتی رییس جمهور و سایر نشست ها با همراهی مدیران مسؤول قرعه کشی صورت گرفت که نمایندگان اصحاب رسانه استان به همراه صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی معرفی شدند./935/پ203/ح

ارسال نظرات