۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۲۶۱۸۲۷

همایش کانون‎های قرآن و عترت شمال‌غرب کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین همایش دبیران، کارشناسان و مسؤولان کانون‎های قرآن و عترت(ع) شمال‌غرب کشور در تبریز برگزار می شود.
مسابقات قرآن و عترت

علی رضایی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: سومین همایش دبیران، کارشناسان و مسؤولان کانون‎‏های قرآن و عترت(ع) استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، قزوین و البرز 30 و 31 اردیبهشت در تبریز برگزار می‌شود.

 


وی با بیان این‌که همایش منطقه ای کانون‎های قرآن و عترت(ع) با حضور عبدالرضا صادقی، سرپرست اداره کل فعالیت‎های قرآن و عترت(ع) و بهروز دانشیان، معاون هماهنگی استان آذربایجان شرقی و رییس شورای قرآن و عترت(ع) استان آذربایجان شرقی همراه خواهد بود، گفت: مدل‎سازی در مباحث قرآن و عترت(ع) و بررسی استفاده از شیوه‎های نوین، خلاق، تکنولوژی‏‎های جدید، فضای مجازی و... در مباحث قرآن و عترت(ع) از جمله اهداف همایش است.

 


رضایی افزود: بررسی روش‌‎های خلاق جهت تشکیل گروه‌‎های قرآن و عترت دانشجویی، بررسی شیوه اجرایی مناسب و طرح‎های آموزشی مورد نیاز کارشناسان کانون‌‎های قرآن و عترت برخی از موضوعات مورد بحث در این همایش خواهد بود. این چهارمین رویداد فرهنگی است که در اردیبهشت ماه سالجاری از سوی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزار می‎شود.

 


وی ادامه داد: میزبانی بیستمین جشنواره هنر و ادبیات دینی پژوهشی قرآن و عترت(ع)، برگزاری همایش ملی سبک زندگی از دیدگاه رهبری و برپایی نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت(ع) دانشگاه‎های آزاد اسلامی سراسر کشور که از 27 تا 31 اردیبهشت در خانه فرهنگ، نگارخانه میرعلی تبریزی از ساعت 10 لغایت 19 به روی علاقمندان باز است سه رویداد فرهنگی قبل از همایش کانون های قرآن و عترت شمال‌غرب است.

 


رییس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با بیان این‌که سومین همایش دبیران، کارشناسان و مسؤولان کانون‎های قرآن و عترت(ع) شمال‌غرب کشور 30 و 31 اردیبهشت ماه سالجاری در مجتمع طلائیه تبریز برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت(ع) دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور نیز این روزها در تبریز برپاست.

 


رضایی گفت: نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت(ع) دانشگاه‌های آزاد اسلامی سراسر کشور در سه بخش اساتید، دانشجویان و کارمندان و در رشته های خوشنویسی، تذهیب، مشبک، منبت، معرق، طراحی پوستر و عکس برپاست که بیش از 100 اثر برگزیده در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 


گفتنی است، نمایشگاه آثار هنری قرآن و عترت(ع) دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور از 27 لغایت 31 اردیبهشت در خیابان امام(ره)، نرسیده به چهارراه آبرسان، خانه فرهنگ، نگارخانه میرعلی تبریزی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد استان آذربایجان شرقی و اداره کل فعالیت های قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامی برپاست./935/ت302/ب4

ارسال نظرات