۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۶۱۸۳۸
مسؤول بسیج طلاب مازندران:

آل سعود در برابر ایستادگی و مقاومت ملت یمن به زانو در آمده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول بسیج طلاب و روحانیان مازندران با بیان این که ملت یمن با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی می کند، گفت: مردم مظلوم و ستمدیده یمن اجازه تحقق اهداف و خواسته های دشمنان را نمی دهند.
بحران يمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام روح الله فرخی، مسؤول بسیج طلاب و روحانیان مازندران امروز در نشست شورای هماهنگی بسیج طلاب و روحانیان آمل که با موضوع تحولات یمن و مباحث فرهنگی در سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد با بیان این که مردم مظلوم و ستمدیده یمن تحت سخت ترین جنایات قرار دارند، گفت: آل سعود با اقدام ناشایست خود حمله نظامی به کشور یمن انجام داده و مرتکب جنایات بسیاری شده است.


وی با اشاره به این که آمریکا به دنبال تحقق سلطه خود در کشورهای منطقه است، بیان داشت: داعش را در کشورهای عراق و سوریه به راه انداختند تا در راستای تحقق خواسته های آنان گام بردارد.


حجت الاسلام فرخی با تاکید بر این که رویکرد گروه های تکفیری در راستای مقابله با اسلام ناب است، تصریح کرد: این گروه ها در کشورهای منطقه به راه افتادند که در راستای تحقق سیاست های ایادی استکباری گام برمی دارند.


مسؤول بسیج طلاب و روحانیان مازندران با بیان این که کشور عربستان مورد حمایت آمریکا در حمله نظامی به کشور یمن است، ادامه داد: عربستان با حمله شوم نظامی نمی تواند بر کشور یمن مسلط شود.


وی ادامه داد: امروز ملت ها بیدار هستند که پنجه در پنجه دشمن انداخته و سرانجام پیروز می شوند که این امری قطعی است.


حجت الاسلام فرخی با بیان این که ملت یمن با اقتدار در برابر دسیسه های دشمنان ایستادگی می کند، گفت: مردم مظلوم و ستمدیده یمن اجازه تحقق اهداف و خواسته های دشمنان را نمی دهند.


حجت الاسلام حسین محمدیان، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل نیز در این جلسه خاطرنشان کرد: حاکمان عرب با ادعای اسلام مداری نشان دادند ادعای آن ها اسلام آمریکایی است.


وی با بیان این که رویکرد این کشورها طغیان به ملت های مظلوم است، گفت: دنیای حکومت های ظالم دنیای تجاوز، کودک کشی و ایجاد رعب و وحشت است تا بتوانند به اهداف خود دست پیدا کنند.


نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی با سیاست حمایت از مظلوم و ظلم ستیزی همواره سعی در کمک رسانی انسان دوستانه به مردم کشور یمن دارد.


حجت الاسلام محمدیان با انتقاد از سکوت سازمان ملل، گفت: سازمان ملل سکوت معناداری دارد که نشان دهنده حمایت آن ها از جبهه شوم ایادی استکباری جهانی است./950/پ202/ب1

ارسال نظرات